پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تویوتا پریوس

فروش ویژه تویوتا پریوس به مدت محدود (بهمن 96)

فروش ویژه تویوتا پریوس به مدت محدود توسط ایرتویا نماینده رسمی تویوتا در ایران طبق جدول زیر و در بهمن ماه سال جاری اعلام می شود. فروش ویژه تویوتا پریوس به مدت محدود (بهمن 96) : تویوتا پریوس به عنوان پرفروش ترین خودروی هیبرید دنیا شناخته می شود و در بازار ایران توسط ایرتویا نماینده رسمی […]

امیر
یکشنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

فروش ویژه تویوتا پریوس به مدت محدود توسط ایرتویا نماینده رسمی تویوتا در ایران طبق جدول زیر و در بهمن ماه سال جاری اعلام می شود.

فروش ویژه تویوتا پریوس به مدت محدود (بهمن 96) :

فروش ویژه تویوتا پریوس به مدت محدود (بهمن 96)

فروش ویژه تویوتا پریوس به مدت محدود (بهمن 96)

تویوتا پریوس به عنوان پرفروش ترین خودروی هیبرید دنیا شناخته می شود و در بازار ایران توسط ایرتویا نماینده رسمی تویوتا عرضه می شود. از این سدان هیبریدی تاکنون بیش از ۳ میلیون ۹۰۰ هزار دستگاه در سراسر دنیا تولید شده است که باید آن را به عنوان اولین خودروی هیبرید وارد شده در بازار ایران نیز شناخت.

ایرتویا شرایط فروش ویژه ای را برای پریوس هیبریدی مدل ۲۰۱۷ اعلام کرده که در آن تخفیف ۴ میلیون تومانی به عنوان هدیه ویژه خرید نقدی برای هر سه تیپ C، ۲ و ۳ درنظر گرفته شده است. همچنین خریداران محترم می توانند برای خرید اقساطی پریوس از تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی بدون کارمزد با بازپرداخت ۱۰ ماهه و ۹۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۵ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه استفاده کنند. ضمن آنکه تحویل خودروها در هر دو شرایط نقد و اقساطی به صورت ۲۵ روز کاری می باشد.

شایان ذکر است ایرتویا برای اطمینان خاطر خریداران این خودروی محبوب، ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی باتری سیستم هیبرید را نیز هدیه می دهد.

تویوتا در سال 2017 بیش از 1.5 میلیون خودرو الکتریکی فروخت

عنوان پرفروش ترین شاسی بلند دنیا به تویوتا RAV4 رسید

تویوتا پریوس بر بام رضایت مشتریان

فروش نقدی و اقساطی تویوتا C-HR 2018 (بهمن 96)

فروش نقدی و اقساطی تویوتا پریوس 2017 (بهمن 96)

فروش نقدی و اقساطی تویوتا روفور 2018 (بهمن 96)

قیمت جدید تویوتا RAV4 مدل 2018 + بررسی کامل تویوتا RAV4

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی