پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

cng-جایگاه سوخت

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور: مشکلی بابت تامین سوخت در ایام تعطیل وجود ندارد

به گفته رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG ، تمهیداتی برای تامین سوخت در ایام آخر سال و تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است. وی همچنین از برنامه افزایش تعداد جایگاه ها در برخی مناطق خبر داد و اعلام کرد: ایجاد جایگاه در برخی مناطق مقرون به صرفه نیست. به گزارش خبرنگار جوان خودرو اردشیر دادرس […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۶

به گفته رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG ، تمهیداتی برای تامین سوخت در ایام آخر سال و تعطیلات نوروزی در نظر گرفته شده است. وی همچنین از برنامه افزایش تعداد جایگاه ها در برخی مناطق خبر داد و اعلام کرد: ایجاد جایگاه در برخی مناطق مقرون به صرفه نیست.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو

اردشیر دادرس رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور در گفت گو با خبرنگار جوان خودرو در خصوص تمهیدات تامین سوخت در ایام آخر سال و همچنین تعطیلات نوروزی اظهار داشت: با توجه به اینکه پیش بینی افزایش مصرف در این ایام همواره وجود داشته لذا درصدد هستیم تا تامین سوخت CNG بصورت مطلوب انجام شود و تا کنون بخش اعظمی نیاز در مدار قرار گرفته و تا هفته آتی صد درصد نیاز در مدار قرار خواهد گرفت ضمن اینکه در صورت افزایش مصرف مشکلی بابت تامین وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی جایگاه های فعال در مدار سوخت رسانی قرار دارند و کمبودی در ایام تعطیل نخواهیم داشت ضمن اینکه درصدد هستیم تا به افزایش تعداد جایگاه های سوخت در برخی مناطق اقدام کنیم.

رئیس انجمن صنفی جایگاه داران CNG کشور درپاسخ به این سوال که ملاک اصلی برای انتخاب منطقه برای ایجاد جایگاه چیست،تصریح کرد: در حال حاضر در تهران و کلانشهرها تعداد جایگاه های سوخت متناسب است و کمبود خاصی احساس نمی شود اما در برخی مناطق که از جمعیت کمی برخوردارند و طبیعتا تقاضا برای گاز CNG کمتر است لذا ایجاد جایگاه مقرون به صرفه نیست به همین دلیل سعی می شود در ایجاد جایگاه تقاضا و صرفه اقتصادی لحاظ شود.

وی ادامه داد: اخیرا 15 جایگاه در داخل برخی شهرها که احساس می شد باید به تعداد آن افزوده شود افتتاح شد تا مشکلی در خصوص سوخت رسانی در آن مناطق برطرف شود.

دادرش در خصوص اینکه افزایش قیمتی در طی ماه های آتی وجود خواهد داشت یا خیر تاکید کرد: براساس وعده دولت مقرر شد تا کارمزدها ابلاغ شود اما این به منزله افزایش قیمت سوخت نخواهد بود و نرخ ها به همان میزان قبل باقی می ماند.

وی درباره طرحی که برای جایگزینی یارانه سوخت به جای یارانه نقدی به دولت داده بودند هم گفت: این طرح هموز در حال بررسی است و تاکنون پاسخی مبنی بر اجرا شدن آن دریافت نکرده ایم.

انتهای پیام/

چالش های کیفیت بنزین همچنان ادامه دارد

دلیل توقف فعالیت دستگاه های کارتخوان در پمپ بنزین ها

نیمی از بنزین تولیدی داراری استانداریورو 4 است/ دلیل آلودگی چیست؟

کارت سوخت دوباره باز می‌گردد/برای اخذ کارت سوخت باید به کجا مراجعه کنیم؟

رئیس‌ سازمان حفاظت‌ محیط‌ زیست‌ : سوخت و خودرو مقصران اصلی آلودگی هوا هستند

ایران خودرو پيشرو در ارتقاء استانداردهاي زيست محيطي/افتتاح كارخانه توليد كاتاليست يورو٥

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی