پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Vespa GTS 250

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(6): وسپا GTS 250

وسپا برای همه علاقه‌مندان به دنیای موتورسیکلت‌ها و به خصوص اسکوترها آشناست. این کمپانی ایتالیایی از سال 1946 تاکنون در تولید و طراحی موتور فعالیت داشته و از همان دوران با عرضه نمونه‌ای خاص از موتورسیکلت‌ها با نام وسپا شهرت زیادی را برای خود در سطح دنیا دست و پا کرد. پایگاه خبری جوان خودرو […]

امیر
سه شنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۶

وسپا برای همه علاقه‌مندان به دنیای موتورسیکلت‌ها و به خصوص اسکوترها آشناست. این کمپانی ایتالیایی از سال 1946 تاکنون در تولید و طراحی موتور فعالیت داشته و از همان دوران با عرضه نمونه‌ای خاص از موتورسیکلت‌ها با نام وسپا شهرت زیادی را برای خود در سطح دنیا دست و پا کرد.

پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند :

وسپا GS اولین اسکوتر اسپرت تاریخ است که بیش از 60 سال از عمرش می‌گذرد و طراحی‌اش آن‌قدر گیراست که با همان استایل کلی هم‌چنان زیبا و هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. نمونه GTS که مخفف Granturismo Sport است نسل جدید اسکوترهای اسپرت اولیه است که با تکنولوژی روز ولی همان شکل و شمایل تولید می‌شود.

Vespa GTS 250

Vespa GTS 250

این اسکوتر پیشرانه نسبتا قدرتمندی را در اختیار دارد و با حجم دقیق 244 سی‌سی توانایی دست‌یابی به 118 کیلومتربرساعت سرعت را برای وسپاسواران فراهم کرده‌است.

مدرن‌ترین فناوری‌های روز از جمله سیستم ترمز ضدقفل دوکاناله، کنترل کشش و سامانه ضدلغزش را به‌کار گرفته و با سنجش‌گرهای دیجیتالی، آلیاژ کروم در گلگیرها، فلاپ‌ها، رک تاشو و ترمزهای دیسکی در جلو و عقب در کنار به‌روزرسانی نمای ظاهری با ایجاد تغییرات کوچک یک وسپای با اصالت و پرقدرت را عرضه کرده‌است.

Vespa GTS 250

Vespa GTS 250

اسکوترهای وسپا مشتریان خاص خود را دارند و به همین دلیل نمی‌توان آنها را با اسکوترهای دیگر مقایسه کرد. قیمت وسپاهای نسل جدید در ایران از 24 میلیون تومان شروع شده و در مدل GTS250 به 39 میلیون تومان نیز می‌رسد. شرکت نامی کویرموتور در ایران متصدی اصلی ورود وسپای ایتالیایی به بازار است.

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(5): آپاچی 200

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(4): رگال رپتور اسپایدر

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(3): هوندا کلیک

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(2):سی اف موتو 150cc

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران (1): باجاج بوکسر

از پیست تا خیابان / کمپانی موتورسیکلت سازی Indian

بررسی فنی موتورسیکلت رگال رپتور دیتونا 250 / هارلی سواری با بودجه محدود!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی