پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موزه لوور پاریس

رنو حامی نمایشگاه 4 ماهه لوور در تهران

طبق رسم جهانی، این بار نوبت ایران و پایتخت آن تهران است که تعدادی از آثار تاریخی موزه لوور پاریس در آن به نمایش دربیاید. نمایشگاه لوور تهران از تاریخ 14 اسفند در موزه ملی تهران برگزار می شود. رنو فرانسه که در ایران فعالیت گسترده ای دارد، به عنوان اولین خودروساز، حامی این رویداد […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

طبق رسم جهانی، این بار نوبت ایران و پایتخت آن تهران است که تعدادی از آثار تاریخی موزه لوور پاریس در آن به نمایش دربیاید. نمایشگاه لوور تهران از تاریخ 14 اسفند در موزه ملی تهران برگزار می شود. رنو فرانسه که در ایران فعالیت گسترده ای دارد، به عنوان اولین خودروساز، حامی این رویداد بین المللی شده و از برگزاری این نمایشگاه در تهران حمایت می کند.

تهران: گروه خودروسازی رنو در راستای مسئولیت اجتماعی و فرهنگی خود از برگزاری رویداد بین المللی “نمایشگاه لوور در تهران” که از تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ تا ۱۸ خرداد ۱۳۹۷، در محل موزه ملی ایران، به نمایش درمی آیند، حمایت می کند.

گروه خودروسازی رنو در بین شرکت های بین المللی به خاطر فعالیت های فرهنگی و هنری معروف است. این خودروساز 120 ساله، کلکسیون هنری خود را دارد که هر از گاهی در کشورهای مختلف و با همکاری موزه ها آن را به نمایش در می آورد.

در نخستین گام برای شروع فعالیت های فرهنگی و هنری در ایران، رنو به عنوان اولین خودروساز خارجی، حامی این رویداد بین المللی شده است.

اطلاعات تماس برای اطلاعات بیشتر:
تلفن: 021 22143700

از توانمندی های رنو استفاده کنید/نگاهی به پتانسیل برندهای خارجی حاضر در کشور در حوزه خودروهای پاک

برنامه رنو پارس برای توسعه قطعه سازان ایران

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو/ فرصت های شغلی رنو در ایران 10 برابر می شود

زمانی که طلا نیست!/نگاهی به روند کند تصمیم گیری در خصوص قرار داد همکاری رنو با ایدرو

ایران در جایگاه هشتم بازارهای بزرگ رنو فرانسه

2017 موفق ترین سال حضور رنو در ایران/ رکورد تولید، فروش و سهم رنو پارس از بازار ایران شکسته شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی