پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لندرور دیفندر

جشن 70 سالگی لندرور دیفندر / زحمت کش معروف

لندرور هفتادمین سالگرد تولید لندرور دیفندر با تم موتور خورجینی 8 سیلندر را جشن می‎گیرد. پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند : این نمونه تولید محدود، با استفاده از موتور V8 قادر به تولید 400 اسب‌بخار نیرو است. به‌این‌ترتیب، نمونه جدید به قوی‎ترین و سریع‎ترین مدل دیفندر تابه‌امروز تبدیل می‎شود. گشتاور این موتور 5 […]

امیر
سه شنبه - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

لندرور هفتادمین سالگرد تولید لندرور دیفندر با تم موتور خورجینی 8 سیلندر را جشن می‎گیرد.

پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند :

این نمونه تولید محدود، با استفاده از موتور V8 قادر به تولید 400 اسب‌بخار نیرو است. به‌این‌ترتیب، نمونه جدید به قوی‎ترین و سریع‎ترین مدل دیفندر تابه‌امروز تبدیل می‎شود.

لندرور دیفندر
گشتاور این موتور 5 لیتری، 515 نیوتن‎متر است. برای کنترل بهتر نیرو موتور، کالیپر ترمزهای 4 پیستونه و یک کیت هندلینگ با کمک‌فنرهای بهتر، ضربه‌گیر و میله تعادل نیز، به همراه این مدل ویژه ارائه می‎شوند.

کابین لندرور دیفندر
علاوه بر این، بدنه آشنای دیفندر روی چرخ‌های 18 اینچی با لاستیک‎‎های همه‌جارو قرار می‎گیرد. شایان ذکر است که تجهیزات جدید در نمونه استاندارد دیفندر نیز قابل‌سفارش است. 8 رنگ‎بندی بدنه، نشان نسخه هفتادم (70th edition)، سقف، گل‎گیر و جلوپنجره به رنگ مشکی سانتورینی، دستگیره‎های در، دریچه باک سوخت از جنس آلومینیوم، نشان دیفندر (Defender) جلو در کاپوت و چراغ‎های ال‎ای‎دی به‎روزرسانی شده از دیگر ویژگی‎های آن است.
درون کابین با چرم ویندزر (Windsor) تزئین شده است. صندلی‎های سطلی محافظ، اهرم دنده پیستولی و یک نمایش‌گر کوچک سرگرمی اطلاعاتی نیز به چشم می‎خورند.
از این نمونه 150 دستگاه عرضه خواهد شد و البته برای داشتن هر کدام از این خودروهای منحصربه‌فرد، باید بهای زیادی نیز پرداخت. قیمت پایه نمونه‎های مجهز به چرخ‎های 90 اینچی و 110 اینچی، 208 هزار دلار است.

زولو ، لندرور دیفندر ورکس

سنتینل لندرور ، مقاوم در برابر انفجار نارنجک

همکاری چری با جگوار-لندرور

عملیات ایووک / بررسی نگین شاسی‌بلندهای جمع و جور پایتخت

پیرمرد اشتوتگارتی روی شیب تغییرات/ نگاهی به مرسدس بنز G کلاس جدید +تاریخچه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی