پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رولزرویس wraith

ملاقات با رولزرویس wraith در دوبی

این رولزرویس متفاوت را فقط در دبی می‌بینید! رولزرویس wraith یکی از  گرانترین و زیباترین خودروهای لوکس موجود در بازار می‌باشد که حتی بدون هیچ تغییری نیز جذاب است. اما در برخی از نقاط جهان که ثروت سرشاری در حال جریان است، دیدن ماشینی به مانند رولزرویس مانند دیدن تویوتا کرولا عادی می‌باشد. یکی از […]

javankhodro
چهارشنبه - ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

این رولزرویس متفاوت را فقط در دبی می‌بینید!

رولزرویس wraith یکی از  گرانترین و زیباترین خودروهای لوکس موجود در بازار می‌باشد که حتی بدون هیچ تغییری نیز جذاب است. اما در برخی از نقاط جهان که ثروت سرشاری در حال جریان است، دیدن ماشینی به مانند رولزرویس مانند دیدن تویوتا کرولا عادی می‌باشد. یکی از این نقاط دوبی است. به همین دلیل کمپانی تیونینگ Rres Design تیون جدیدی برای این ماشین لوکس ارائه داده است.
رولزرویس wraith

در قسمت جلو، air curtain بزرگتری به کار رفته است، همچنین جلو پنجره کاملا از فیبر کربن ساخته شده و دارای پره‌های عمودی است. رکاب‌های جانبی به همراه ورودی هوا، طراحی اسپرت در قسمت عقب، لوله اگزوز تیتانیومی، دیفیوزر فیبرکربنی و رینگ‌های 22 یا 23 اینچی از دیگر تغییرات در این تیون است.

رولزرویس wraith

در داخل کابین، غربیلک فرمان با مدل جدید و فیبرکربنی عوض شده و چرم به کار رفته، دو رنگ و دارای دوخت سفید است. قدرت پیشرانه 12 سیلندر خورجینی مجهز به توربوشارژر دوگانه، از 632 به 700 اسب‌بخار افزایش یافته است. بی‌شک این رولزرویس یکی از زیباترین و قدرتمندترین رولزرویس‌های موجود در بازار است. نظر شما چیست؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی