پوشش بیش از 3200 محور مواصلاتی و حضور بیش از 70 تیم امداد جادهایی در ایام سفرهای نوروزی 97 در جادههای ایران فصل جدیدی از پشتیبانی و عرضه خدمات پس از فروش را برای دارندگان محصولات ام وی ام و چری رقم زده است. به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو و به نقل از واحد […]
به گزارش روابط عمومی شرکت مدیران خودرو و به نقل از واحد خدمات پس از فروش، طرح امداد نوروزی شرکت مدیران خودرو با همکاری 132 نمایندگی مجاز مدیران خودرو و 70 تیم امدادی سیار مستقر در جاده های مواصلاتی کشور در ایام نوروز 97 اجراء و با موفقیت به پایان رسید. در این طرح بیش از 400 پرسنل فنی دفتر مرکزی، مهندسین و تکنسین های فنی نمایندگان به اجراء درآمد و بیش از 16500 خدمت و پشتیبانی فنی به دارندگان انواع خودروهای برند ام وی ام و چری ارائه گردید. امدادهای بالینی ( تعمیر و رفع ایراد در محل)، راهنمای تلفنی، پذیرش خودرو در محل نمایندگیهای شیفت و همچنین حمل رایگان خودرو های گارانتی و غیر گارانتی از جمله مهمترین خدمات ارائه شده در این طرح است.
پیش از این شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو آسایش خاطر و راحتی در سفر، کاهش زمان امداد رسانی، افزایش رضایت مشتریان از سطح خدمات ارائه شده، ارتقاء ایمنی و عبور و مرور وپشتیبانی شبانه روزی را از اهداف این کمپین معرفی کرده بود. این طرح از 27 اسفند سال گذشته آغاز و تا 14 فروردین 97 بطور گسترده در کلیه راه های مواصلاتی و نمایندگان برتر اجراء گردیده بود. خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو طی سال های اخیر رشد قابل توجهی در کیفیت ارائه خدمات داشته است بگونه ایی که افزایش سطح رضایتمندی مشتریان گواه این مطلب است و با توجه به هدفگذاری های انجام شده از سوی مدیران خودرو این مسیر با بهبود روز افزون ادامه خواهد داشت.
دیدگاه خود را بنویسید