پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاینه فنی سیار

آغاز به کار اولین مرکز معاینه فنی سیار تهران

اولین مرکز معاینه فنی سیار تک خطه شهر تهران و اولین مرکز معاینه فنی در منطقه یک تهران بعد از ظهر دوشنبه با حضور سید نواب حسینی منش  مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران ، مدیران شهری منطقه یک تهران و… در پایانه شهید دستواره افتتاح شد. شهردار منطقه یک تهران در این مراسم طی […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

اولین مرکز معاینه فنی سیار تک خطه شهر تهران و اولین مرکز معاینه فنی در منطقه یک تهران بعد از ظهر دوشنبه با حضور سید نواب حسینی منش  مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران ، مدیران شهری منطقه یک تهران و… در پایانه شهید دستواره افتتاح شد.

شهردار منطقه یک تهران در این مراسم طی سخنانی با صدور دستور مسقف نمودن پایانه شهید دستواره گفت: با توجه به وجود ایستگاه متروی «نوبنیاد» و جابه جایی حجم قابل ملاحظه ای از مسافرین در این پایانه ، جهت رعایت حال شهروندان  عملیات مسقف نمودن این پایانه صادر و در دستورکار قرار گیرد.

وی سپس به افتتاح مرکز معاینه فنی شهید دستواره در شمال تهران اشاره کرد و اظهار داشت: این مرکز می تواند تردد طولانی ساکنان منطقه را برای معاینه فنی به شرق و غرب تهران تعدیل و تا حدودی مشکلات شهروندان را مرتفع کند.

حبیب الله تاجیک اسماعیلی افزود: مرکز معاینه سیار تک خطه دارای یک خط ورودی برای وسایل نقلیه است و با امکاناتی مشابه مراکز ثابت معاینه فنی ، روزانه می تواند 50 تا 60 وسیله نقلیه را مورد معاینه قرار دهد.

شهردار منطقه یک تهران خاطر نشان ساخت: برای راه اندازی این مرکز لاین انتهایی پایانه شهید دستواره به دلیل قرار گرفتن در شرق منطقه یک و سهولت در دسترسی شهروندان به مرکز انتخاب و با همکاری مرکز معاینه فنی تهران ، مرکز سیار در آن جانمایی شد که با فراهم شدن امکانات لازم مرکز ثابت معاینه فنی نیز در حاشیه منطقه یک تهران اجرا خواهد شد.

منبع: مهر

سرویس دهی 2 مرکز معاینه فنی خودرو 24 ساعته شد

استقبال شهروندان از خدمات مراکز معاینه فنی در ایام نوروز

روند صدور گواهی معاینه فنی باید تغییر کند/ جریمه نداشتن معاینه فنی در سال 97 چقدر است؟

ساعت کاری مراکز معاینه فنی در ایام نوروز

سامانه معاینه فنی سیار چه ویژگی هایی دارد؟

تغییرات سیستم سیمفا برای معاینه فنی خودروهای دوگانه سوز

جریمه 1.5 میلیونی در یک ماه به دلیل عدم داشتن معاینه فنی

روزانه 50 هزار تومان جریمه به دلیل نداشتن معاینه فنی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی