پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام ۳۱۵ اسپرت

ام وی ام ۳۱۵ اسپرت در قلمرو هاچ بک کراس‌ها

ام وی ام ۳۱۵ از هاچ بک های چینی پرطرفدار بازار ایران است که پس از سال ها حضور در کشور، آزمون و خطاهایش را پس داده و حالا جایگاه مناسبی میان رقبا دارد. همچنین مدتی است مدیران خودرو تنها نسخه اسپرت ام وی ام 315 را عرضه می کند که در ظاهر تفاوت هایی […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

ام وی ام ۳۱۵ از هاچ بک های چینی پرطرفدار بازار ایران است که پس از سال ها حضور در کشور، آزمون و خطاهایش را پس داده و حالا جایگاه مناسبی میان رقبا دارد. همچنین مدتی است مدیران خودرو تنها نسخه اسپرت ام وی ام 315 را عرضه می کند که در ظاهر تفاوت هایی با مدل معمولی دارد و می توان آن را در زمره هاچ بک های کراس بازار طبقه بندی کرد.

پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند:

چری فالوین یا همان ام وی ام ۳۱۵ خودمان در سال ۲۰۱۰ معرفی شد. طراحی ظاهری این خودرو خبر از گام بلند چری در طراحی خودروهایش و فاصله گرفتن از طرح‌های مایوس کننده می‌داد. اما ظاهر این هاچ بک تازه کار مورد انتقادهایی قرار گرفت تا اینکه در سال ۲۰۱۳ چری تصمیم گرفت یک فیس لیفت ماژور روی ظاهر ۳۱۵ اعمال کند. ام وی ام ۳۱۵ با لباس جدیدش در سال ۹۴ در ایران عرضه شد. طراحی ظاهری در قسمت جلو کاملا متحول شد و به لطف چراغ های جدید با فرم چشمنواز و طراحی نوین سپر جلو، این قسمت بسیار زیباتر و قابل قبول‌تر از قبل است. در نمای عقب تقریبا همه چیز دست نخورده باقی مانده و تنها به بازنگری سپر عقب و اضافه کردن لامپ‌های ال ای دی به چراغ‌ها بسنده شده است.


جدیدترین شرایط فروش ((اقساطی)) مدیران خودرو + تعمیرات تخصصی MVM و چری

در نمایندگی 480 مدیران خودرو (محمدی)


ام وی ام ۳۱۵ اسپرت

ام وی ام ۳۱۵ اسپرت با المان‌های هاچ بک های کراس

همچنین نسخه کراس ام وی ام 315 به عنوان سری سوم ۳۱۵ با فلاپ‌های اضافه نصب شده در پایین سپرها و رکاب ها جایگزین مدل معمولی شده و رقیبی جدی برای دانگ فنگ اچ سی کراس و سایر هاچ بک کراس های بازار به شمار می‌رود. همچنین این نسخه به روف رک های سقفی مجهز شده تا بیشتر حال و هوای خودروهای کراس را تداعی کند. این نسخه از ظاهر اسپرت تر نسبت به مدل معمولی برخوردار است. تکمیل کننده این تغییرات، جلوپنجره جدید با تزیینات کروم است که به خوبی با جزییات رکاب و سپرها هماهنگ شده است.

ام وی ام ۳۱۵ اسپرت

کابین مدرن ام وی ام ۳۱۵

فضای کابین ۳۱۵ در نسخه فیس لیفت از نو طراحی شده و هیچ شباهتی با طراحی نچندان متناسب قبلی ندارد. به ادعای چری در طراحی داشبورد ۳۱۵ جدید از بال‌های پرنده الهام گرفته شده و از حق نگذریم، داشبورد مدل فیس لیفت از نظر چیدمان و توجه به مدرنیته یک سر و گردن از رقبای هم قیمت و وطنی خودش بالاتر است. البته نسخه فول ۳۱۵ در چین با تجهیزات همچون پوشش چرمی صندلی‌ها، کنسول میانی، سانروف، مانیتور و دکمه‌های تنظیم سیستم صوتی روی فرمان عرضه می‌شود. البته مدتی است مدیران خودرو تیپ اکسلنت ام وی ام ۳۱۵ اسپرت را به مانیتور، دوربین و سنسور عقب نیز مجهز کرده تا از نظر امکانات و تجهیزات رفاهی حرف های بیشتری در مقابل رقبای هم قیمت اش در بازار ایران داشته باشد. در حقیقت در سری سوم ام وی ام ۳۱۵ ، این تغییرات در داخل خودرو با اضافه کردن امکاناتی چون  کنترل سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان و تعبیه سیستم صوتی مجهز به 6 بلندگوی استریو و نمایشگر 7 اینچی لمسی که مجهز به یک نرم‌افزار جامع از برنامه های کاربردی صوتی و تصویری و امکان استفاده از کارت حافظه SD  و تجهیز به سیستم  GPS با زبان فارسی است. همچنین در مدل اسپرت، دوخت قرمز-مشکی کمک فراوانی به جذاب‌تر به نظر رسیدن کابین کرده است.

ام وی ام ۳۱۵ اسپرت

دید آیینه‌های جانبی مناسب است، اما دید کم قسمت عقب در پارک کردن و کنترل خودرو مشکل ساز می‌شود که البته این مشکل با سنسورهای فاصله سنج و دوربین عقب حل شده است. ارتفاع صندلی راننده بر خلاف رقبا قابل تنظیم نیست، اما بر خلاف ساندرو و ۲۰۶ تمام دکمه‌های شیشه‌بالابرها و قفل مرکزی در پنل درب راننده جایگذاری شده و از این نظر مثل رقبا گیج کننده نیست. علاوه بر تغییرات ظاهری، ام وی ام 315 از نظر کیفیت نیز ارتقاء پیدا کرده و داخل کابین آن از متریال مرغوب تری استفاده شده تا خریدارا را در مقابل قیمت پرداختی راضی نگه دارد. اما مهمترین نقطه قوت نسبت به ۲۰۶، فضای مناسب ردیف عقب و صندوق بار است که باعث می‌شود اگر به دنبال راحتی بیش‌تر هستید ۳۱۵ را انتخاب کنید.

ام وی ام 315

ایمنی ام وی ام ۳۱۵

در بخش ایمنی ام وی ام ۳۱۵ اسپرت از یک اتاق و اسکلت بندی تقویت شده با میله فولادی در درب ها برای ایمنی بیشتر در برخورد های احتمالی از طرفین خودرو استفاده شده است، تعبیه دو ایربگ برای سرنشینان جلو، کمربند های ایمنی سه نقطه ایی و نهایتا استفاده از ترمز های دیسکی خنک شونده و بهره گیری از سیستم ABS   و  EBD تا حدود زیادی دغدغه مشتریان را برطرف کرده است.

شرکت مدیران خودرو با همکاری شرکت ملی استاندارد ایران ISIRI اقدام به انجام آزمایش ایمنی بر روی MVM 315  کرده که نتایج آن مورد تایید شرکت ملی استاندارد ایران، شرکت بازرسی کیفیت و موسسه اسپانیایی Applus+ IDIADA و موید ایمنی این خودرو قرار گرفته است. در دی ماه 1396 کارشناسان شرکت بازرسی کیفیت و شرکت ملی استاندارد ایران در محل کارخانه تولیدی محصولات مدیران خودرو در بم حضور یافتند و با انتخاب یک خودرو 315 بصورت تصادفی، آن را برای انجام آزمایشات لازم به آزمایشگاه موسسه Applus+ IDIADA ارسال کردند تا با انجام مراحل یک آزمایش معین نتایج آن ثبت و ایمنی این خودرو بار دیگر مورد ارزیابی قرار گیرد. تست تصادف جانبی با عنوان Side MDB و طبق استاندارد ECE R95 مورد ارزیابی های مختلف قرار گرفت و موفق به گذراندن مراحل این آزمون شد. تایید مجدد ایمنی این خودرو که پیش‌تر در آزمایش‌های مختلف و بررسی های سازمان ارزیابی کیفی و  استاندارد داخلی بارها مورد تایید قرار گرفته بود نشان دهنده رعایت استانداردهای لازم برای تولید این محصول است، فرآیندی که همواره مورد ارزیابی مدون قرار می‌گیرد تا از تولید محصول با کیفیت و قابل اعتماد برای مشتریان اطمینان کامل حاصل شود.

ام وی ام 315

این تاییدیه ایمنی بر اساس طرح جدید سازمان ملی استاندارد ایران ارائه می‌شود که در طی آن سازمان استاندارد دو خودروی پرفروش یک شرکت خودروساز از میان شرکت‌های خودروساز داخلی به صورت تصادفی انتخاب می‌کند و آنها را به مرکز ارزیابی ایمنی خودرو در اسپانیاApplus+ IDIADA می‌فرستد تا یک تست تصادف به صورت تصادفی انتخاب شود و خودرو در برابر چشمان تیم کارشناسی سازمان استاندارد ایران از نظر ایمنی مورد ارزیابی قرار بگیرد. این شرکت برای اولین بار در سال 1971 به عنوان IDIADA (موسسه تحقیقات خودروی کاربردی) در دانشگاه پلی تکنیک کاتالونیا تاسیس شد و بعد ها بعنوان شرکتی مستقل به فعالیت خود ادامه داد. کمپانی Applus+ IDIADA بزرگ‌ترین و جامع‌ترین مرکز خدمات مهندسی در سراسر اروپا برای ایمنی فعال و غیر فعال، نیروی برق، وسایل نقلیه الکتریکی و الکترونیک، NVH، تهویه مطبوع خودرو، دوام و قابلیت اطمینان تست ایمنی، دوام و اطمینان‌پذیری خودرو، موتور خودرو، قطعات خودرو و وسائل نقلیه است. این شرکت بزرگ خدمات مهندسی خودرو در 23 کشور دنیا شعبه و همچنین مراکز تست خودرو دارد و اخیرا نیز یک مرکز تست بزرگ را در کشور چین احداث کرده است.

بررسی فنی ام وی ام ۳۱۵

ام وی ام 315 پیشرانه ACTECO را در دل خود جای داده که حاصل همکاری چری و کمپانی اتریشی است. این پیشرانه ۴ سیلندر با ۱.۵ لیترحجم، ۱۰۷ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و از این نظر توان نسبتا مشابهی با ۲۰۶ تیپ ۵ دارد و در دسته هاچ بک های نسبتا تند و تیز بازار جای می گیرد. 315 سواری و تعویض دنده‌های نرم‌تری را نسبت به 206 به شما هدیه می‌کند. شایع‌ترین ایراد مدل قدیمی ۳۱۵، مشکلات گیرباکس و مجموعه کلاچ آن بود که  این موارد در مدل فیس‌لیفت مرتفع شده‌ و مدل اسپرت نیز از این نظر بی ایراد است. این در حالی است که در نزدیک ترین رقیب 315، یعنی پژو 206، یکی از مهمترین ایرادها در بخش صفحه کلاچ به چشم می خورد که در رفت و آمدهای روزمره می تواند روی نظر خریداران تاثیر بگذارد. همچنین این هاچ‌بک چینی با برخورداری از ۲ کیسه هوا توانسته ۴ ستاره ایمنی از موسسه CNCAP دریافت کند.

MVM 315 Sport_ام وی ام 315 اسپورت_نمای کنار

پیشنهاد جوان خودرو

315 اسپرت اکسلنت با ظاهر سرگرم کننده و چیدمان جذاب کابین می تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به ظاهر خودرو اهمیت ویژه ای می دهند. همچنین از نظر فنی نیز 315 جدید در مقابل رقبایش کم نمی آورد و در رفت و آمدهای روزمره کاملا راضی کننده به نظر می رسد. همه این ها در حالی است که در مدل جدید با  برخورداری از امکانات جدید و بهبود سطح کیفیت، 315 اسپرت گزینه منطقی تری از قبل به نظر می رسد. اما مهمترین ویژگیی که خریداران را برای انتخاب 315 جدید وسوسه می کند، شرایط فروش متنوعی است که مدیران خودرو برای عرضه این خودرو در نظر می گیرد که توسط آن می توانید با شرایطی راحت و با بودجه ای محدودتر از برچسب قیمتی، 315 اسپرت جدید را خریداری کنید.

مشخصات فنی ام وی ام 315 اسپرت

کلاس: هاچ‌بک شهری
پیشرانه: ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ
حجم موتور: ۱۴۹۷ سی‌سی
قدرت: ۱۰۷ اسب‌بخار در ۶۰۰۰ دور
گشتاور: ۱۴۰ نیوتن‌متر در ۴۵۰۰ دور
گیرباکس: ۵ سرعته دستی
وزن: ۱۲۱۰ کیلوگرم
مصرف: ۶.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
باک: ۵۰ لیتر

امکانات و تجهیزات:

چراغ‌های مه‌شکن جلو و عقب، چراغ سوم ترمز، تنظیم صندلی جلو در 4 جهت، رینگ آلومینیومی، سنسور پارک، تنظیم برقی آینه های جانبی، شیشه های بالابر برقی برای 4 درب، کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای، ABS  و  EBD قابلیت پخشMP3، ورودی USB و AUX، مجهز به 6 بلندگو، مانیتور ۷ اینچی لمسی، دوربین عقب، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، مسیریاب فارسی زبان

بررسی ام وی ام X22 / جشنواره تنوع در بازار کراس اوورهای کامپکت

بررسی فنی ام وی ام X33S / دنده سنگین ام وی ام برای عبور از سربالایی رقابت!

تجربه یک روز بي دردسر با MVM 110S

فروش نقدی و اقساطی محصولات ام وی ام (اردیبهشت 97)

افتتاح خطوط تولید جدید مدیران خودرو در ماههای آتی

شاسی بلندهای چینی ، بازیگران اصلی بازار خودرو/ کارنامه درخشان چری تیگو5 در ایران

گزارش تست جاده 2000 کیلومتری با MVM X22 و MVM X33S

راه حلی ارزان قیمت برای شهرهای شلوغ/ بررسی ام وی ام 110 جدید

مچ اندازی چری تیگو7 با خودروهای اروپایی، کره ای و ژاپنی + عکس

سال نو، چهره نو / ام وی ام 110 با ترکیب رنگ جدید در سبد محصولات مدیران خودرو

تایید ایمنی MVM 315 در ایران و اسپانیا

آریزو 5 توربو چه در چنته دارد؟ / موشکافی فرزند تند و تیز چری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی