پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاون فروش نیسان در ایران

جهان نوین آریا برای دومین بار متوالی رتبه اول رضایتمندی مشتریان را کسب کرد

شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، برای دومین بار متوالی، رتبه اول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را در ارزیابی ISQI بدست آورد. امیر حسن امیری،  عضو هیئت مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران خبر داد: […]

امیر
دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران، برای دومین بار متوالی، رتبه اول رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش را در ارزیابی ISQI بدست آورد.

امیر حسن امیری،  عضو هیئت مدیره و معاون فروش و خدمات پس از فروش شرکت جهان نوین آریا نماینده رسمی نیسان ژاپن در ایران خبر داد: مطابق با آخرین گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ( ISQI )، شرکت جهان نوین آریا موفق شده است یک بار دیگر به صورت متوالی رتبه نخست در زمینه رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش را در ميان شرکت های خودرویی در كشور كسب كند.

در گزارش منتشر شده از طرف اين شركت، 23 شرکت عرضه کننده خودرو مورد بررسی قرار گرفتند. امیری افزود: پیش از این نیز شرکت جهان نوین آریا طبق گزارش سه ماهه سوم (پاییز) سال 96 شرکت بازرسی کیفیت، در زمینه رضایت مندی مشتریان از خدمات پس از فروش رتبه اول را میان کلیه شرکت های عرضه کننده خودرویی کسب کرده بود. طبق گزارش اخیر منتشر شده از سوی این سازمان، شرکت جهان نوین آریا توانست با کسب امتیاز 814 از 1000، نه تنها بالاترین امتیاز را به خود اختصاص دهد بلکه با ثبت رکوردی جدید بالاترین امتیاز را در تمام دوره های این ارزیابی ها کسب کند.

رتبه اول رضایتمندی مشتریان توسط نیسان

گفتنی است که هدفگذاری وزارت صنعت معدن و تجارت در حوزه ارزیابی رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش در سال 96 برای عرضه کنندگان خودرویی امتیاز 750 بوده که عملا نماینده نیسان ژاپن در ایران امتیازی فراتر از این هدف کسب کرده است.

وی اشاره کرد: شرکت جهان نوین آریا در سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است و با همت کل مجموعه توانسته است در زمینه ارزیابی های فروش و خدمات پس از فروش دستاوردهای خوبی داشته باشد. اما این پیشرفت امری بی سابقه در صنعت خودروی کشور محسوب می شود.

شرکت جهان نوین آریا با علم به اینکه شبکه خدمات پس از فروش مناسب و گسترده از پیش نیازهای موفقیت هر شرکت خودرویی محسوب می شود، همواره اهتمام ویژه ای به بهبود وضعیت خدمات پس از فروش داشته و با طراحی و پیاده سازی سیستم ها و ارائه خدمات نوین و متمایز طبق استاندارد های نیسان ژاپن در زمینه خدمات پس از فروش توانسته است به بهترین شکل در جهت رضایت مشتریان گام بردارد.

جهان نوین آریا در ایام نوروز به مشتریان نیسان خدمات ارائه می دهد

نیسان در جمع 3 برند اول واردات خودرو به کشور/ آمار واردات خودرو در 10 ماهه اول سال جاری منتشر شد

صدر نشین بازار نیسان / ایکس تریل پرفروش ترین SUV نیسان

نیسان جوک ، جایزه بزرگ خریداران خوش شانس محصولات نیسان

نیسان ایکس تریل فیس لیفت چه تفاوت هایی با قبل دارد؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی