پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تصادف کونیگزگ آگرا

تصادف میلیون دلاری! / کونیخ زگ میلیونر ایرانی تصادف کرد

به تازگی اخباری مبنی بر تصادف یکی از 25 نمونه کونیخ زگ آگرا RS تولید شده در دنیا در حوالی شهر  Trollhättan در کشور سوئد, منتشر شده است. به گفته متخصصین حوزه خودرو این خودرو به GRYPHON معروف است. نمونه GRYPHON یکی از مشهور ترین مدل های تولید شده از کونیگزگ ( تلفظ درست کونیگزگ […]

ارشیا
دوشنبه - ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷

به تازگی اخباری مبنی بر تصادف یکی از 25 نمونه کونیخ زگ آگرا RS تولید شده در دنیا در حوالی شهر  Trollhättan در کشور سوئد, منتشر شده است. به گفته متخصصین حوزه خودرو این خودرو به GRYPHON معروف است.

نمونه GRYPHON یکی از مشهور ترین مدل های تولید شده از کونیگزگ ( تلفظ درست کونیگزگ است نه کونیخ زگ) آگرا RS است. این خودرو به طور اختصاصی برای مانی خوشبین, میلیونر ایرانی_آمریکایی طراحی شده است که اولین بار در نمایشگاه ژنو سال 2017 به نمایش در آمده بود. اما جالب است بدانید این اولین باری نیست که این کونیخ زگ معروف دچار حادثه می شود. در سال 2017 پس از برگزاری نمایشگاه ژنو, کمپانی کونیخ زگ برای انجام تست های فنی بر روی این خودرو خاص اقدام کرد. اما در هنگام این تست خودروی GRYPHON تصادف کرد و آسیب دید.

تصادف کونیگزگ (4)

پس از حادثه, مانی خوشبین مالک خودرو یک شاسی جدید برای خودرویش سفارش داد. این شاسی جدید به تازگی زیر این خودرو قرار گرفته بود و همزمان آخرین نمونه از 25 نمونه تولید شده هم با نام فونیکس ساخته شد.

تصادف کونیگزگ (3)

عکس های جدید منتشر شده پس از تصادف این خودرو نشان می دهد که بدنه و شاسی خودرو آسیب دیده اند. همچنین عکس ها نشان می دهند که خودرو در هنگام تصادف بدون بال عقب حرکت کرده است. اما هیچ گزارشی از آسیب دیدگی سرنشینان منتشر نشده است. این تصادف در نزدیکی کارخانه  NEVS در شهر Trollhättan رخ داده است. این کمپانی در سال 2012 شرکت Saab را از ورشکستگی نجات داد. این کمپانی به ساخت خودرو های الکتریکی مشغول است. حال این سوال پیش می آید که آیا تست های انجام گرفته بر روی کونیگزگ آگرا GRYPHON هم در این مکان  انجام گرفته است؟ و اینکه آیا تست های پلت فرم جدید CC/Agera هم در این مکان انجام می گیرد یا خیر.

 نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

 

استون مارتین والکایری با تکنولوژی ای پیشرفته تر از خودروی فرمول یک ساخته می شود!

رونمایی غیرمنتظره از مک‌لارن سنا

سوپر اسپرت مشترک ب‌ام‌و و مک لارن

سوپر اسپرت های کم دردسر!

درخشش ولکانو تیتانیوم ، در میان سوپر اسپرت ها

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی