پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای سانتافه 2019 (6)

تولید هیوندای سانتافه مدل 2019 آغاز شد

هیوندای سانتافه یکی از شاسی بلندهای معروف و محبوب دنیا و ایران است. خودرویی که با قیمت پایه مناسب ( البته در بازار جهانی نه در ایران!) 25 هزار دلاری به فروش می رفت. اکنون کار تولید مدل های 2019 از این خودرو در شهر مونتگوری آلباما آغاز شده است. خط تولید این خودرو به […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۵ خرداد ۱۳۹۷

هیوندای سانتافه یکی از شاسی بلندهای معروف و محبوب دنیا و ایران است. خودرویی که با قیمت پایه مناسب ( البته در بازار جهانی نه در ایران!) 25 هزار دلاری به فروش می رفت. اکنون کار تولید مدل های 2019 از این خودرو در شهر مونتگوری آلباما آغاز شده است.

خط تولید این خودرو به نمونه های سوناتا و النترا که در Albama Plant ساخته می شوند, ملحق شده است. کمپانی هیوندای از سال 2017 مشغول ارتقا دادن خط تولید آلباما بوده است تا بتواند آنرا با اضافه کردن محصولات جدید گسترش دهد. هیوندا قصد دارد امسال 84 هزار دستگاه سانتافه در خط تولید آلباما تولید کند. مدل جدید سانتافه جایگزین سانتافه اسپرت خواهد شد و از مدل های قبلی کشیده تر و پهن تر است.

هم چنین نسل قبلی سانتافه با 3 ردیف صندلی هم در سال 2019 با نام سانتافه xl عرضه خواهد شد. نمونه جدید هم از این مدل با 3 ردیف صندلی و قابلیت حمل بیش از 8 مسافر در سال 2019 معرفی خواهد شد. در زیر کاپوت مدل جدید سانتافه یک موتور 4 سیلندر خطی 2.4 لیتری استاندارد با 185 اسب بخار و 178 پوند بر فوت گشتاور (284.8 نیوتن متر) قرار گرفته است. خریداران می توانند موتور 2 لیتری توربو با قدرت 235 اسب بخار و گشتاور 260 پوند بر فوت (416 نیوتن متر) را هم سفارش بدهند.

هم چنین یک موتور 2.2 لیتری توربو دیزل هم قابل سفارش خواهد بود که 190 اسب بخار قدرت و 322 پوند بر فوت گشتاور (515 نیوتن متر) تولید می کند و برای مدل هایی با 3 ردیف صندلی قابل سفارش خواهد بود. تمامی موتور های در نظر گرفته شده برای نسل جدید سانتافه با گیربکس اتوماتیک 8 سرعته هماهنگ می شوند.

تمامی مدل های جدید سانتافه با سیستم Smart Sense driver assistance یا سیستم راهنمای هوشمند برای راننده عرضه می شوند. این سیستم شامل موارد زیر می شود: سیستم هشدار برخورد از جلو, سیستم ترمز اضطراری, سیستم تشخیص عابرین پیاده, سیستم راهنمای ماندن در خط, سیستم کنترل هوشمند روشنایی چراغ ها, سیستم هشدار نقطه کور, سیستم هشدار خطر برای راننده, سیستم کروز کنترل سازگار, سیستم هشدار وقوع ترافیک. سیستم های جدیدی شامل: سیستم ترمز گیری هوشمند در چرخ های عقب و سیستم خروج ایمن که به سرنشینان هشدار می دهد که چه زمانی درب خودرو را باز کنند هم از آپشن های جدید مدل 2019 سانتافه خواهند بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

معرفی هیوندای سانتافه 2019 / ترکیب جدید محبوب ترین مدل هیوندای نزد ایرانی ها

تحویل هیوندای های ثبت نامی کرمان موتور با قیمت قید شده در قرارداد

ایمن ترین خودروهای جهان از نگاه موسسه HSII

فروش نقدی سوناتا هیبرید 2018 (ویژه ماه رمضان)

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی