پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

میتسوبیشی لنسر 2017

بررسی فنی میتسوبیشی لنسر 2018/ سدان خانوادگی قابل اطمینان

میتسوبیشی لنسر با سابقه‌ترین و مشهورترین سدان میتسوبیشی به‌شمار می‌رود و اکثر ایرانی‌ها با مدل دهه ۹۰ این سدان محبوب خاطرات زیادی دارند. مدل فیس لیفت مینتسوبیشی لنسر مدتی است که در بازار ایران حضور دارد و به عنوان سدانی خانوادگی، با کیفیت و قابل اعتماد ایفای نقش می کند. پایگاه خبری جوان خودرو بررسی […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۱ خرداد ۱۳۹۷

میتسوبیشی لنسر با سابقه‌ترین و مشهورترین سدان میتسوبیشی به‌شمار می‌رود و اکثر ایرانی‌ها با مدل دهه ۹۰ این سدان محبوب خاطرات زیادی دارند. مدل فیس لیفت مینتسوبیشی لنسر مدتی است که در بازار ایران حضور دارد و به عنوان سدانی خانوادگی، با کیفیت و قابل اعتماد ایفای نقش می کند.

پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند

با توجه به ماهیت بازار خودرو کشور و سلیقه خریداران ایرانی، این‌طور برداشت می‌شود که یکی از مهم‌ترین معیارها برای خریداران ایرانی آپشن‌های یک خودرو بوده و از طرفی همیشه به دنبال خودرویی هستند که بازار خریدوفروش مناسبی داشته باشد. همین مساله تا حدی باعث شده تا طرفداران خودروهای کره ای با امکانات متنوع و حجم گسترده تر واردات به مراتب بیشتر از خودروهای ژاپنی با دوام و کم استلاک اما با امکانات محدودتر باشد. اما چه کسی می تواند منکر جذابیت رانندگی و قابلیت اطمینان بالای خودروهای ژاپنی باشد.

 

میتسوبیشی لنسر 2017

میتسوبیشی لنسر با سابقه‌ترین و مشهورترین سدان میتسوبیشی به‌شمار می‌رود و اکثر ایرانی‌ها با مدل دهه ۹۰ این سدان محبوب خاطرات زیادی دارند. در سال‌های اخیر مدل جدید لنسر در 2 نسخه مختلف 1.6 و 1.8 لیتری در ایران عرضه شد. اما با توجه به رقبای قدرتمند کره‌ای مثل هیوندای النترا، کیا سراتو و ژاپنی‌هایی محبوب نظیر تویوتا کرولا و مزدا۳، سهم فروش لنسر در بازار ایران چندان زیاد نبود. اما آرین‌ موتور پویا، نمایندگی رسمی میتسوبیشی در ایران دوباره شانس خود را امتحان کرد و مدتی است لنسر فیس لیفت را با کوله‌باری از تغییرات در بازار عرضه می‌کند. این اتفاق بر اقبال لنسر در بازار ایران تاثیر گذشته و حالا این سدان اسپرت و خانوادگی طرفداران قابل توجهی دارد که علاوه بر جذابیت های رانندگی و کیفیت ساخت، می توانند به جذابیت های ظاهری و امکانات قابل قبول آن نیز علاقه مند شوند.

میتسوبیشی لنسر 2017

لنسر 2017 که در حقیقت فیس‌لیفت مدل قبلی به‌شمار می‌رود، در بخش‌هایی از بدنه دستخوش تغییراتی شده. حجم این تغییرات در قسمت جلو و پوزه خودرو بیش‌تر است و مواردی نظیر سپر جدید با پروژکتورهای متفاوت نسبت به قبل و گرافیک جدید چراغ‌های جلو را شامل می‌شود. قسمت عقب تقریبا بدون تغییر باقی مانده و در قسمت کناری شاهد استفاده از رینگ‌های جدید و آینه‌های جانبی زیباتر از قبل هستیم. عرضه مدل فیس لیفت لنسر از سال 2016 در بازار آمریکا شروع شده و مدل 2017 و 2018 آن در بازار ایران عرضه شده است.

فضای کابین هم هم‌چنان همان حال‌وهوای نسخه پیش از فیس‌لیفت را دارد و فرم اسپرت ژاپنی‌اش را حفظ کرده است. لنسر جدید در رنج قیمتی خود امکانات مناسبی دارد و حتی می‌توان گفت در این زمینه چیز زیادی از رقبای کره‌ای کم ندارد. این در حالی است که با تغییر تعرفه های واردات خودرو و افزایش آنچنانی قیمت خودروهای وارداتی، نمودار افزایش قیمت لسنر شیب ملایمی داشته تا نسبت به رقبایش، ارزش خرید بالاتری داشته باشد. به علاوه این‌که کیفیت کابین و دوام لنسر در طولانی‌مدت به مراتب از رقبای کره‌ای بیشتر است و چند سالی خیال شما را از خرابی بخش‌های مختلف راحت می‌کند.

میتسوبیشی لنسر 2017

فضای کابین کاملا جادار و راحت است. صندلی‌ها پوششی چرمی دارند و در قسمت جلو به سیستم گرمکن نیز مجهز شده‌اند. تنظیمات سیستم صوتی و ناوبری نیز توسط مانیتور ۷ اینچی لمسی قرار گرفته در مرکز کابین انجام می‌شود. ارگونومی کابین در کل مناسب است. به‌طور مثال کار کردن با صفحه نمایش حواس شما را از رانندگی پرت نخواهد کرد و سایر دکمه‌ها نیز به سادگی در دسترس هستند.

لنسر ۲۰۱7 تیپ ۴ با پیشرانه ۱.۸ لیتری کامل‌ترین نسخه قابل‌انتخاب لنسر در بازار ایران به‌شمار می‌رود و مشخصات فنی نزدیکی به رقبای هم کلاس اش در بازار ایران دارد. لنسر از یک پیشرانه ۴ سیلندر MIVEC با ۱۴۰ اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد. این پیشرانه به‌روزرسانی‌شده مصرف‌سوخت پایینی هم دارد و در هر ۱۰۰ کیلومتر تنها ۶.۶ لیتر بنزین مصرف می‌کند. یک گیرباکس CVT وظیفه انتقال گشتاور ۱۷۶ نیوتن‌متری را به چرخ‌های جلو بر عهده دارد که در مدل2017 دستخوش تغییراتی جزیی شده و به‌روزرسانی‌هایی در جهت کاهش مصرف سوخت و افزایش دقت در آن اعمال شده است. در تیپ ۴ شما می‌توانید توسط شیفترهای خوش‌دست منیزیومی پشت فرمان افسار گیرباکس را در دست بگیرید و دنده‌ها را به میل خودتان تعویض کنید.

میتسوبیشی لنسر 2017

یکی از نقاط قوت لنسر ، هندلینگ فوق‌العاده و سواری اسپرت است که پایداری آن با سیستم‌های کنترلی مختلف نظیر ASC و TCL تقویت می‌شود. ۷ عدد ایربگ نیز وظیفه حفاظت از شما و تامین ایمنی سرنشنیان داخل کابین را بر عهده دارند. یکی از ویژگی‌های قابل‌توجه در لنسر جدید، سیستم جدید چرخش چراغ‌های جلو در پیچ‌هاست که فوق‌العاده کاربردی و مفید است.

ابعاد میتسوبیشی لنسر:
طول: 4570 میلی متر
عرض: 1760 میلی متر
ارتفاع: 1490 میلی متر

 

 

پیشنهاد جوان خودرو

اگر تمرکز زیادی روی قابلیت های حرکتی و سواری خودرو دارید و هیجان و کیفیت رانندگی نسبت به فهرست امکانات رفاهی برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است، قطعا میتسوبیشی لنسر می تواند نظر شما را به خودش جلب کند. میتوسبیشی لنسر مناسبی افرادی که زود به زود خودرو عوض نمی کنند. شاید بازار خرید و فروش پررونقی همچون رقبای کره ای نداشته باشد، اما قابلیت اطمینان بالا و دوام فوق العاده اش می تواند تا سال ها خیال خریدار را راحت کند.

((شرکت آرین موتور پویا، نمایندگی رسمی میتسوبیشی در ایران، آخرین قیمت میتسوبیشی لنسر 2018 را 210 میلیون تومان اعلام کرده است))

مشخصات فنی میتسوبیشی لنسر

کلاس: سدان متوسط
پیشرانه: 4 سیلندر MIVEC
حجم موتور: 1.8 لیتر
قدرت: 140 اسب بخار در 6000 دور
گشتاور: 176 نیوتن متر در 4200 دور
سقف سرعت: 192 کیلومتر
گیرباکس: CVT 6 سرعته
وزن: 1350 کیلوگرم
مصرف: 6.6 لیتر
باک: 59 لیتر

امکانات میتسوبیشی لنسر

پدال شیفترهای دنده پشت فرمان، تنظیم ارتفاع غربیلک فرمان، 7 کیسه هوا، فرمان الکتریکی، سیستم کنترل فعال پایداری، برف پاک کن مجهز به سنسور باران، سنسور فاصله سنج و دوربین عقب، صفحه نمایش، تریم مشکی براق کابین، پوشش چرمی صندلی ها، گرمکن صندلی های جلو به همراه سیستم تهویه، صندلی های تاشو عقب، سانروف برقی، سنسور نور، چراغ شور جلو، گردش اتوماتیک چراغ ها در پیچ، صندلی راننده برقی، سیستم صوتی مجهز به 14 اسپیکر+ 2 تییوتر، سیستم تهویه اتوماتیک

نکات مثبت: فرمان پذیری و هندلینگ مناسب- دوام بالا و کیفیت خوب ساخت-خدمات پس از فروش مناسب شرکت واردکننده- شرایط متنوع فروش
نکات منفی: بازار خرید و فروش ضعیف نسخه دست دوم

نوشته: میلاد میرعابدینی

 

شرایط فروش ویژه میتسوبیشی در ماه رمضان + جدول فروش

افزایش قیمت محصولات میتسوبیشی در ایران

نگاهی به میتسوبیشی لنسر اوولوشن نسل 7

بررسی فنی میتسوبیشی اکلیپس کراس / زمین، ماه و خورشید در بازار کراس اوورها به خط می شوند!

میتسوبیشی ASX چه در چنته دارد؟ / بررسی فنی ASX فیس لیفت 2018

آزمایش فنی میتسوبیشی اوتلندر هیبریدی برقی در پیست + عکس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی