پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین DBS Superleggera (2)

استون مارتین از سوپر اسپرت جدیدش رونمایی کرد/ DBS Superleggera با 715 اسب بخار قدرت

باز هم خبر از معرفی یک سوپر اسپرت جدید و باز هم استون مارتین. این طور به نظر می رسد که ترافیک معرفی خودرو های اسپرت توسط این کمپانی تمامی ندارد. پس از معرفی نمونه های DB11 AMR و رپید, اکنون کمپانی استون مارتین از نمونه جدیدش به نام DBS Superleggera با 715 اسب بخار […]

ارشیا
چهارشنبه - ۶ تیر ۱۳۹۷

باز هم خبر از معرفی یک سوپر اسپرت جدید و باز هم استون مارتین. این طور به نظر می رسد که ترافیک معرفی خودرو های اسپرت توسط این کمپانی تمامی ندارد. پس از معرفی نمونه های DB11 AMR و رپید, اکنون کمپانی استون مارتین از نمونه جدیدش به نام DBS Superleggera با 715 اسب بخار رونمایی کرده است.

 

استون مارتین DBS Superleggera (8)

این خودرو جایگزین نمونه ونکوئیش S شده است اما این بار با قدرت بیشتر. کمپانی استون مارتین برای این خودرو از یک موتور 12 سیلندر 5.2 لیتری توربوشارژ با 715  اسب بخار قدرت استفاده کرده است. گشتاور این خودرو هم به 664 پوند بر فوت رسیده است. به گفته استون مارتین نمونه DBS Superleggera موفق به ثبت 0 تا 100 3.4 ثانیه ای شده است. هم چنین سرعت نهایی هم به 211 مایل (337 کیلومتر بر ساعت) رسیده است.

استون مارتین DBS Superleggera (5)

گیربکس 8 سرعته برند ZF هم در قسمت پشتی خودرو قرار گرفته است تا گشتاور خودرو را به چرخ های عقب منتقل کند. دیفرانسیل این خودرو هم شامل تغییرات شده است و از یک دیفرانسیل مکانیکی کلاچ دار با قابلیت پخش گشتاور بین چرخ ها استفاده شده است. شاسی این خودرو هم از آلومینیم ساخته شده است تا وزن کمتری داشته باشد. هم چنین سه حالت مختلف  GT, Sport و  Sport Plus برای رانندگی در نظر گرفته شده است. در نمای جلو استون مارتین DBS Superleggera از یک جلوپنجره بزرگ استفاده شده است که ظاهر خودرو را بسیار تهاجمی می کند.

بسیاری از قسمت های بدنه, شامل گلگیرها از فیبر کربن ساخته شده است تا وزن کمتری داشته باشد. وزن نهایی این خودرو اکنون به  3,732پوند (1492 کیلوگرم) رسیده است. برای هرچه بهتر شدن ایرودینامیک این خودرو از یک دیفیوزر دوبل الهام گرفته شده از خودروهای فرمول یک استفاده شده است.

این خودرو قادر به تولید نیروی جاذبه 397 پوندی در بیشترین سرعت است. اولین نمونه های استون مارتین  DBS Superleggeraدر اواخر سال 2018 به دست مشتریان خواهد رسید و قیمت پایه 308,081 دلار برای آن در نظر گرفته شده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

بررسی استون مارتین رپید AMR 2019

استون مارتین DB11 تیونینگ منصوری

استون مارتین جیمز باند فروخته می شود

استون مارتین والکایری با تکنولوژی ای پیشرفته تر از خودروی فرمول یک ساخته می شود!

بررسی جدید ترین مدل معرفی شده از استون مارتین/ DB11 AMR

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی