پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

موتور های جدید وسپا به مناسبت 50 سالگی (1)

موتور های خاص وسپا به مناسبت 50 سالگی کمپانی

کمپانی Piaggio که مالک برند وسپا است به تازگی به مناسبت 50 سالگی این برند از دو محصول جدید رونمایی کرده است. خبری خوب برای علاقه مندان به موتور های وسپا که چه در ایران و چه خارج ایران طرفداران بسیار زیادی دارند. چه چیزی بهتر از معرفی دو محصول جدید و خاص به مناسبت […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۲ تیر ۱۳۹۷

کمپانی Piaggio که مالک برند وسپا است به تازگی به مناسبت 50 سالگی این برند از دو محصول جدید رونمایی کرده است. خبری خوب برای علاقه مندان به موتور های وسپا که چه در ایران و چه خارج ایران طرفداران بسیار زیادی دارند.

چه چیزی بهتر از معرفی دو محصول جدید و خاص به مناسبت 50 سالگی وسپا؟ دو نمونه جدید با نام های  Yacht Clubو Notte که زیر مجموعه موتور های primaver scooter هستند. موتور های وسپا همیشه به حفظ اصالت در طراحی کلاسیک خود مشهور هستند و دو نمونه جدید هم این اصالت را حفظ کرده اند. نمونه Yacht Club در دو مدل معمولی و GTS معرفی شده اند. مدل معمولی دو انتخاب 50 CC یا 125 CC خواهد داشت در حالی که برای مدل GTS دو انتخاب 125 CC  یا 300 CC قابل سفارش است. رنگ این خودرو به رنگ سفیده تخم مرغ است و صندلی از رنگ خاکستری در مدل معمولی و سرمه ای در مدل GTS است.

موتور های جدید وسپا به مناسبت 50 سالگی (3)

نمونه Notte بر خلاف Yacht Club از رنگ مشکی مات برخوردار است و رگه های نقره ای در آن استفاده شده است تا ظاهر جذاب تری داشته باشد. در مدل Notte هم دو انتخاب مدل Sprint و GTS وجود دارد که انتخاب حجم آنها همانند Yacht Club خواهد بود. در این مدل از صندلی گرفته تا بدنه و چرخ ها همگی از رنگ مشکی برخوردار هستند. هر دو مدل از چرخ های 12 اینچی بهره می برند و در مدل GTS از یک صفحه نمایش 4.3 اینچی استفاده شده است.

موتور های جدید وسپا به مناسبت 50 سالگی (2)

هم چنین وسپا در این موتورهای جدید از تکنولوژی i-get Start and Stop system  هم استفاده کرده است. کمپانی وسپا اخیرا فعالیت خود را در زمینه ساخت موتور های برقی هم آغاز کرده است. نمونه های خاص وسپا به مناسبت 50 سالگی از ماه جولای وارد بازار خواهند شد و قیمت پایه 4,149 دلاری هم برای آن در نظر گرفته شده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

موتور ژوپیتر ، جانشین لایق ویگو 110

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(6): وسپا GTS 250

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی