رضایتمندی مشتریان در اولویت جهان نوین آریا / نیسان های پیش فروش شده سر موعد تحویل می شوند

شركت جهان نوین آریا ، نماينده رسمي فروش و خدمات پس از فروش نيسان در ايران، در راستای چشم اندازهای خود مبنی بر اولویت رضایت مشتریان و شفافیت های عملکردی، خود را متعهد به تحویل خودروهای پیش فروش به مشتریان در زمان مقرر مطابق قرارداد می داند.

در راستاي تصميمات اخير دولت محترم مبني بر ممنوعيت واردات خودروهاي وارداتي به كشور، شركت جهان نوین آریا با داشتن سابقه اي درخشان در امر برآورده سازي رضايتمندي مشتريان محترم در صنعت خودرو مطابق با ارزيابي دوره هاي متوالي سازمان بازرسي كيفيت و استاندارد ايران (ISQI) و همچنين شفافيت هاي هميشگي در رفتار با مشتريان و سازمان هاي ناظر، با كسب رتبه نخست در حوزه فروش و خدمات پس از فروش در چند دوره متوالي در بين تمامي عرضه كنندگان داخلي و وارداتي خودرو در كشور، چهره خوشنامي در اين صنعت داشته و همچون گذشته تمامي تلاش خود را در راستاي تامين خاطر مشتريان و حفظ منافع برند نيسان در ايران مي نمايد.

در انتها لازم به توضیح است، اين شركت ضمن تحويل بموقع خودروها مطابق زمان ثبت نام و تكميل وجه توسط مشتريان به اطلاع مي رساند ليست خودروهاي ثبت نام شده به همراه قيمت هاي فروش با ذكر منابع تامين مالي و ارز درخواستي جهت ثبت سفارش واردات خودروهای بفروش رسيده توسط اين شركت، كاملاً شفاف بوده و در صورت لزوم قابل ارائه به نهادها و ارگان هاي ذي صلاح مي باشد.

گزارش خودرو

 

افتتاح شعبه جدید جهان نوین آریا در سعادت آباد

تکرار افتخارات نیسان در جلب رضایت مشتریان/ رتبه نخست رضایتمندی مشتریان برای سومین بار متوالی به جهان نوین آریا رسید

جهان نوین آریا قیمت محصولات نیسان را تغییر دارد

جهان نوین آریا برای دومین بار متوالی رتبه اول رضایتمندی مشتریان را کسب کرد

رونمایی متفاوت نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ در سایت مرکزی جهان نوین آریا

نیسان ایکس تریل فیس لیفت چه تفاوت هایی با قبل دارد؟

زرق و برق یا کیفیت و اصالت / مشتریان با کدام دلایل اقدام به خرید خودرو می کنند؟

ایساکو تعمیرگاه تخصصی بهنام آمیکو مدیران خودرو کرمان موتور>

اتو خسروانی

نظر شما !!