پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش ایران خودرو

برتری خدمات پس از فروش ایران خودرو برای نهمین سال متوالی

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رتبه بندی خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی ایران را منتشر کرده است. در میان شرکت هایی که بیش از 10 نمایندگی مجاز دارند، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو توانسته بیشترین امتیاز را کسب کند و در جایگاه نخست قرار بگیرد. این نهمین سال متوالی است […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۷ تیر ۱۳۹۷

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران رتبه بندی خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی ایران را منتشر کرده است. در میان شرکت هایی که بیش از 10 نمایندگی مجاز دارند، شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو توانسته بیشترین امتیاز را کسب کند و در جایگاه نخست قرار بگیرد. این نهمین سال متوالی است که ایساکو رتبه اول خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی را به خود اختصاص می دهد.

برمبناي نتايج ارزيابي شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از عملکرد شرکتهای خدمات پس از فروش خودرو در سال ۹۶ که سال حمایت از کالای ایرانی نام گرفته بود، شرکت ایساکو برای نهمین سال متوالی مقام اول را در سطح کشور به دست آورد.

رتبه خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی

سیدرضا حسینی مديرعامل ايساكو، با اعلام این خبر گفت: در این ارزیابی ۴۲ شرکت عرضه کننده خودرو و ۲۲۸۱ نمایندگی مجاز، مورد ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران قرار گرفت که در بین تمامی شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو، ایساکو با دارا بودن بیشترین تعداد نمایندگی‌ها در سراسر کشور توانست در صدر شرکت‌های خدمات پس از فروش کشور قرار گیرد.

وی این موفقیت را حاصل کوشش نمایندگی‌های مجاز و همکاران مجموعه ايساكو دانست و گفت: تلاش‌های صورت گرفته در سال 96 برای بهبود کیفیت ارائه خدمات، همچون چابک‌سازی فرآیندها، دو نوبته شدن نمایندگی‌ها، گسترش امکانات اپلیکیشن‌‌های ایساکو و توسعه استفاده از آن توسط هموطنان، تسهیل نوبت‌دهی نمایندگی‌ها، خدمات امدادی شامل خدمت فوری در محل، امداد پلاس و … از علل مهم دستیابی به این جایگاه بوده است.

حسینی در ادامه گفت: همکاران ما به صورت مستمر در تلاش هستند تا با تدوین و اجرای برنامه‌های به روز و نوین بر کیفیت ارائه خدمات بیفزایند.

وی در پایان تاکید کرد: ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش شرکت ایران‌خودرو، همواره اهتمام می‌ورزد همچون چند سال اخیر مسیر رو به رشدی را تا حصول رضایت حداکثری رضایت مشتریان، بپیماید و از آن رو به کسب مقام اول برای نهمین بار متوالی به خود می‌بالیم که توانسته‌ایم گام بلند دیگری در راستای خدمت‌گزاری به هموطنان برداریم.

خدمات پس از فروش ایران خودرو همچنان در مسیر پیشرفت

پرشیا خودرو بر سکوی نخست خدمات پس از فروش

نتایج ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش شرکت های خودرویی منتشر شد

مدال کیفیت خدمات ولوو بر سینه داتیس خودرو

جهان نوین آریا در صدر جدول میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش

تحلیلی بر شاخص‌های ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی