پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گردهمایی مرسدس بنز

مرسدس بنزهای کلاسیک در تهران دور هم جمع شدند + آلبوم تصاویر

گردهمایی چهارمین دوره خودروهای کلاسیک به مناسبت هفته کرامت با حضور 32 دستگاه از مرسدس بنزهای کلاسیک روز جمعه 29 نیر ماه 97 از میدان دانشجو ولنجک تا رودهن برگزارشد. به گفته شاهد غلامعلی مسئول برگزاری، در این گردهمایی مرسدس بنز w111 با عمر 53 سال و بیمه بدنه ای با عمر برابر  این خودرو […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۷

گردهمایی چهارمین دوره خودروهای کلاسیک به مناسبت هفته کرامت با حضور 32 دستگاه از مرسدس بنزهای کلاسیک روز جمعه 29 نیر ماه 97 از میدان دانشجو ولنجک تا رودهن برگزارشد.

به گفته شاهد غلامعلی مسئول برگزاری، در این گردهمایی مرسدس بنز w111 با عمر 53 سال و بیمه بدنه ای با عمر برابر  این خودرو در این همایش شرکت داشت.
مراسم گردهمایی خودروهای کلاسیک با حضور 32 دستگاه از مرسدس بنزهای کلاسیک مروبط به سالهای 1965 و پس از آن برگزار شد. هدف از برگزاری این همایش، به معرض نمایش گذاشتن این خودروهای کلاسیک و قدیمی بود.

گردهمایی مرسدس بنز

در این خصوص مسئول برگزاری کلوپ مرسدس بنز هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان تهران به خبرنگاران اظهار داشت این همایش همه ساله به مناسبت دهه کرامت برگزار می شود که در آن خودروهای کلاسیک که بنا به دلایلی کمتر در فضای شهر تردد دارند در معرض دید عموم قرار می گیرند. هماهنگی این همایش توسط هیات موتورسواری و اتومبیل رانی، پلیس امنیت و راهور تهران انجام شد.

گردهمایی مرسدس بنز

وی خاطر نشان کرد: این گردهمایی در مسیری 63 کیلومتری از ولنجک تا رودهن (14 کیلومتر پس از عوارضی) برگزار شد.

غلامعلی با بیان اینکه خودروهای حاضر در این گردهمایی از لحاظ فنی و بدنه دارای شرایط خاصی بودند گفت: هدف از این رویداد ورزشی زنده نگه داشتن خودروهای خاطره انگیز و کلاسیک بنز بوده که علی رغم قیمت بالای قطعات بازسازی شده اند و دوباره آنها را در فضای شهری می توان مشاهده کرد.

گردهمایی مرسدس بنز

مسئول برگزاری مرسدس بنز هیات موتور سواری و اتومبیل رانی استان تهران گفت: در حال حاضر حدود 800 دستگاه مرسدس بنز کلاسیک در شهر تهران موفق شده اند پلاک ملی دریافت کنند و در کلکسیون های مختلف نگه داری می شوند.

بررسی فنی تعدادی از مرسدس بنزهای کلاسیک حاضر در این همایش را می توانید در لینک های انتهای متن مشاهده کنید.

 

رکوردی جدید در فروش مرسدس بنز 300SL رودستر

با قیمتی بین 1,095 تا 2,995 دلار در ماه, هر مرسدس بنزی را که می خواهید برانید!

ملاقات با مرسدس بنز S کلاس کلاسیک / پلی از کلاسیک به مدرنیته

پلیس بازنشسته!/ بررسی مرسدس‌ بنز C کلاس W203 (ملقب به پلیسی)

نوه آقای کپل/ بررسی فنی مرسدس‌بنز E200 جدید

خاطره بازی با آقای کُپُل!/ بررسی فنی مرسدس بنز E کلاس W124

بررسی فنی مرسدس بنز S کلاس W140/ با 100 میلیون (تانک سوار) شوید!

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی