پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید پورشه 911 (7)

تمامی چیزهایی که از نسل جدید پورشه 911 تاکنون می دانیم

پورشه 911 بدون شک یکی از محبوب ترین خودرو های اسپرت تاریخ است. نمونه ای که اولین بار در سال 1963 ساخته شده شد و تاکنون اصالت خود را حفظ کرده است. اخیر اسپای شات ها و حتی عکس های بدون پوشش مخصوص از پورشه 911 نسل جدید منتشر شده است که تا حدودی چهره […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

پورشه 911 بدون شک یکی از محبوب ترین خودرو های اسپرت تاریخ است. نمونه ای که اولین بار در سال 1963 ساخته شده شد و تاکنون اصالت خود را حفظ کرده است. اخیر اسپای شات ها و حتی عکس های بدون پوشش مخصوص از پورشه 911 نسل جدید منتشر شده است که تا حدودی چهره نسل بعدی را مشخص می کند.

نسل جدید پورشه 911 (4)

کمپانی پورشه در اقدامی عجیب و تامل بر انگیز, نسل جدید 911 را در خیابان ها تست کرده است. این نمونه تقریبا بدون پوشش خاصی تست شده است. طبق عکس های منتشر شده طراحی 911 با چند تغییر بزرگ همراه است. در قسمت جلو طراحی سپر و چراغ ها تغییر کرده است. سپر خودرو کشیده تر شده است و ورودی های هوا بزرگتر شده اند. هم چنین چراغ ها هم کمی عقب تر قرار گرفته اند تا نسل جدید 911 از جلو ظاهری شبیه به مدل های کلاسیک خود داشته باشد.

نسل جدید پورشه 911 (5)

از نمای جانبی اولین چیزی که جلب توجه می کند, گلگیر عقب های عضلانی 911 است. این گلگیر ها امکان استفاده از لاستیک های بزرگتر را به مهندسین پورشه می دهد. در قسمت عقب با دیدن 911 جدید کمی شوکه خواهید شد.طراحی چراغ های عقب تغییر کرده است و با الهام گیری از کاین و پانامرا, از چراغ های کشیده استفاده شده است. کنار اگزوز ها هم دو ورودی هوای جدید قرار گرفته است تا هوای بیشتری وارد موتور شود.

نسل جدید پورشه 911 (6)

از اطلاعات فنی 911 نسل جدید هنوز اطلاعاتی در دست نیست اما به احتمال زیاد این نمونه از یک موتور 6 سیلندر Water-cooled بهره خواهد برد. نمونه توربو 911 هم در راه است و چهره تهاجمی تری دارد. در این خودرو بر خلاف 911 معمولی از یک اسپویلر بلند تر قابل تنظیم استفاده شده است تا خودرو را زیر بار بوست توربو بر روی زمین نگه دارد. پیش بینی می شود که احتمالا نسل جدید 911 در نمایشگاه پاریس به نمایش در بیاید.

 

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

4 نمونه از بهترین خودرو های اسپایدر پورشه فروخته خواهند شد

اطلاعات فنی پورشه تایکان منتشر شد / هیولای 600 اسب بخاری الکتریکی

شاهکار جدید کمپانی سینگر / پورشه 911 کلاسیک با 500 اسب بخار قدرت

لکسوس LC F شکار شد / اسپای شات های جدید از نمونه LC F

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی