پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نصب GPS

درخواست پلیس از خودروسازان برای نصب GPS

رئیس پلیس پایتخت  گفت: متاسفانه خودروهای داخلی ما مشکلات جدی در حوزه ایمنی دارند و ما در پیگیری‌های خود به دنبال این هستیم تا به منظور کاهش سرقت این خودروها دستگاه‌های GPS روی این خودروها نصب شود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سردار حسین رحیمی در سومین طرح دستگیری سارقان سطح شهر تهران […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۲۳ مرداد ۱۳۹۷

رئیس پلیس پایتخت  گفت: متاسفانه خودروهای داخلی ما مشکلات جدی در حوزه ایمنی دارند و ما در پیگیری‌های خود به دنبال این هستیم تا به منظور کاهش سرقت این خودروها دستگاه‌های GPS روی این خودروها نصب شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سردار حسین رحیمی در سومین طرح دستگیری سارقان سطح شهر تهران که پیش از ظهر امروز در مقر پلیس آگاهی به مرحله اجرا درآمد اظهار کرد: در طرحی که طی روزهای اخیر از سوی پلیس آگاهی به اجرا درآمد سارقان حرفه‌ای که به صورت باندی اقدام به سرقت، جعل، کلاهبرداری و … کرده بودند شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی 147 نفر از آنان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه 57 درصد از این افراد سابقه دار بودند، گفت: افراد دستگیر شده جزو سارقان حرفه‌ای هستند.

رحیمی با بیان اینکه این افراد در قالب 39 باند فعالیت می‌کردند، تصریح کرد: 17 باند از این 39 باند در حوزه سرقت به عنف و کیف قاپی، پنج باند در حوزه سرقت مغازه و منزل و 15 باند نیز اقدام به سرقت از داخل خودرو کرده بودند که تنها یکی از باندهای سرقت خودرو تا کنون به بیش از 53 فقره سرقت اعتراف کرده است.

رحیمی با بیان اینکه دو باند نیز در حوزه جعل و کلاهبرداری فعالیت داشتند اظهار کرد: جزئیات فعالیت این باندها نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

خودروهای داخلی باید به GPS تجهیز شوند

رحیمی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا پراید همچنان پرسرقت‌ترین خودروی کشور است یا خیر؟ گفت: متاسفانه در تهران همین خودرویی که گفتید بیشترین آمار سرقت را دارد.

وی با بیان اینکه نصب GPS روی خودروها یکی از ضرورت‌هایی است که حتما باید مورد توجه خودروسازان داخلی قرار بگیرد، گفت: متاسفانه خودروهای داخلی ما مشکلات جدی در حوزه ایمنی دارند و ما در پیگیری‌های خود به دنبال این هستیم تا به منظور کاهش سرقت این خودروها دستگاه‌های GPS روی این خودروها نصب شود.

هشدارهایی برای پیشگیری از سرقت خودرو

عدم اعلام سرقت خودرو جرم محسوب می‌شود

چگونه از سرقت خودرو جلوگیری کنیم؟

افزایش تمایل دزدان به سرقت لوازم جانبی خودرو

از فروش خودروهای سرقتی چقدر دست دزدان را می گیرد؟

خودروهایی که سارقان را از سرقت باز می دارد

بیمه بدنه خودرو چه خساراتی را پوشش می دهد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی