پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب‌ام‌و سری 4 کانورتیبل

کارلکس ، کابین ب‌ام‌و سری 4 کانورتیبل را “گوشتی ” مي کند

کمپانی لهستانی کارلکس جديدا فضای داخلی و کابيني جدیدرا برای ب‌ام‌و سری 4 کانورتیبل طراحي کرده است. این طرح که “جذاب، قرمز و تند ” نامیده می‌شود توانسته با طراحی خوبش ب‌ام‌و سری 4 اسپرت کانورتیبل را تبدیل به یک خودروی جذاب، قرمز و تند کند. چرم قرمز مکمل فیبر کربن داشبورد شده است و […]

javankhodro
یکشنبه - ۱ شهریور ۱۳۹۴

کمپانی لهستانی کارلکس جديدا فضای داخلی و کابيني جدیدرا برای ب‌ام‌و سری 4 کانورتیبل طراحي کرده است. این طرح که “جذاب، قرمز و تند ” نامیده می‌شود توانسته با طراحی خوبش ب‌ام‌و سری 4 اسپرت کانورتیبل را تبدیل به یک خودروی جذاب، قرمز و تند کند.

ب‌ام‌و سری 4 کانورتیبل

چرم قرمز مکمل فیبر کربن داشبورد شده است و تضاد جالبی را به وجود آورده است.کارلکس این الگو را در تمام قسمت‌های ب‌ام‌و سری 4 کانورتیبل حفظ کرده است.این چرم قرمز نه‌تنها بر روی صندلی‌ها کشیده شده بلکه روی پنل های درب و دستهٔ صندلی هم نقش بسته است.تضاد قرمز و مشکی موجود در این طراحی ، کابین خودرو را “گوشتی ” نشان می‌دهد که با رنگ بدنهٔ سفید چندان هماهنگ نیست.

ب‌ام‌و سری 4 کانورتیبل

کارلکس براي  تاکيد اجزاي پنهان شده طراحي کرده است .این شرکت که سابقهٔ خوبی در طراحی داخلی خودرو دارد با این طراحی کیفیت، جزئیات و ظاهر نهایی فوق‌العاده‌ای به این خودرو بخشیده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی