پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد تاندربرد مرلین مونرو (2)

فورد تاندربرد بازیگر مشهور به فروش می رسد

حراجی Julien  برنامه ای را پیش رو دارد که در آن، یک نمونه فورد تاندربرد متعلق به بازیگر معروف هالیوودی به نمایش در خواهد آمد. این بازیگر کسی نیست جز مرلین مونرو. نه تنها صاحب این خودرو فردی خاص بوده، بلکه تاندربرد مدل 1956 او هم یک خودرو خاص به شمار می آید. او این […]

ارشیا
یکشنبه - ۸ مهر ۱۳۹۷

حراجی Julien  برنامه ای را پیش رو دارد که در آن، یک نمونه فورد تاندربرد متعلق به بازیگر معروف هالیوودی به نمایش در خواهد آمد. این بازیگر کسی نیست جز مرلین مونرو. نه تنها صاحب این خودرو فردی خاص بوده، بلکه تاندربرد مدل 1956 او هم یک خودرو خاص به شمار می آید.

او این خودرو را از سال 1955 تا 1962 در اختیار داشت و اندکی بعد با نویسنده مشهور یعنی آرتور میلر ازدواج کرد. طبق مستندات این خودرو در مراسم عروسی این دو هم به عنوان ماشین عروس استفاده شده است. او این خودرو را تا سال 1962 در اختیار داشت و مدتی بعد، تانبرد مشکی رنگ خود را به جان استراسبرگ، پسر مربی بازیگری خود هدیه داد. چند ماه پس از این، مرگ تراژیک مرلین مونرو اتفاق افتاد.

فورد تاندربرد مرلین مونرو (1)

جدای از مالکیت این خودرو، فورد تاندربرد نسل اول یکی از جذاب ترین نمونه های این خودرو است. خودرویی 2 نفره اسپرت که با شورولت کوروت رقابت تنگاتنگی داشت. زیر کاپوت این خودرو یک موتور 225 اسب بخاری 8 سیلندر قرار دارد.

فورد تاندربرد مرلین مونرو (4)

این خودرو در سال 1955 توان رسیدن به سرعت نهایی 180 کیلومتر بر ساعت را داشته. سرعتی که شاید با استانداردهای امروز عدد خارق العاده ای نباشد، اما برای سال 1955 رکورد بسیار خوبی بوده است. قیمت پیش بینی شده برای این خودرو، چیزی بین 300 تا 500 هزار دلار خواهد بود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فورد ماستنگ منحصر به فرد به نفع خیریه به فروش خواهد رسید

جگوار افسانه ای به فروش می رسد / XJR-11 مسابقه ای

دوزنبرگ SSJ به عنوان با ارزش ترین خودرو آمریکایی در جهان شناخته شد

فراری 250 GTO بار دیگر رکورد حراجی را شکست!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی