پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

داج دیمن فیبر کربنی (2)

اولین داج دیمن تمام فیبر کربنی در جهان!

اگر قصد داشته باشید یک خودروی مسابقه ای با قدرتی بیش از 800 اسب بخار را در اختیار داشته باشید که بتوانید زمانی کمتر از 10 ثانیه را ثبت کند، باید به سراغ داج دیمن بروید. اما برای تیونری با نام Speedkore قدرت فابریک دیمن کامل نبوده و آنها اکنون قدرت آنرا به 1400 اسب […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

اگر قصد داشته باشید یک خودروی مسابقه ای با قدرتی بیش از 800 اسب بخار را در اختیار داشته باشید که بتوانید زمانی کمتر از 10 ثانیه را ثبت کند، باید به سراغ داج دیمن بروید. اما برای تیونری با نام Speedkore قدرت فابریک دیمن کامل نبوده و آنها اکنون قدرت آنرا به 1400 اسب بخار بر روی فلایویل رسانده اند.

این تیونر ابتدا کار را با تقویت موتور آغاز کرده. سوپرشارژر فابریک جای خود را به سیستم تویین توربو جدید داده است. اکنون موتور 6.2 لیتری این خودرو به لطف دو توربو Precision قدرت 1400 اسب بخار را تولید می کند. بنابراین قدرت 1200 اسب بخار به چرخ های عقب منتقل می شود.

داج دیمن فیبر کربنی (1)

اما یکی از جذاب ترین نکات این خودرو، بدنه تمام فیبرکربنی آن است. اکنون به لطف کاهش وزن و افزایش قدرت خارق العاده این خودرو قادر است مسیر 400 متری پیست درگ را در 8.77 ثانیه طی کند. این در حالیست که داج دیمن فابریک با 840 اسب بخار قدرت، همین مسیر را در مدت 9.65 ثانیه طی می کند. این اولین باری نیست که تیونر اسپیدکر خودرویی با بدنه فیبرکربنی می سازد. قبل تر یک شلبی GT350 R و داج چارجر 1970 فیبر کربنی هم توسط این تیونر معرفی شده بود. داج دیمن این تیونر در نمایشگاه سال 2018 معرفی خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

آتش زیر خاکستر!/ معرفی 20 سوپر اسپرت برتر دهه 90 میلادی-بخش دوم

داج چارجر ضد گلوله تیونینگ Armormax

دوج چلنجر Scat Pack 1320 مخصوص مسابقه درگ

دوج چلنجر جدید وارد میدان شد/ هیجان با چاشنی 797 اسب بخار!

داج وایپر باز می گردد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی