این روزها برای خریداران خودرو ، ظرفیت فضا و سرنشینان از اهمیت بسیار کمی برخوردار می باشند بطوریکه ، در یک برنامه ی پژوهشی_پیمایشی که توسط موسسه ی Harriss انجام شده بود ، پاسخ دهندگان این نکات را به ترتیب در رتبه 31 و 28 از عوامل مهم انتخاب خود ، قرارداده اند . 93 […]
این روزها برای خریداران خودرو ، ظرفیت فضا و سرنشینان از اهمیت بسیار کمی برخوردار می باشند بطوریکه ، در یک برنامه ی پژوهشی_پیمایشی که توسط موسسه ی Harriss انجام شده بود ، پاسخ دهندگان این نکات را به ترتیب در رتبه 31 و 28 از عوامل مهم انتخاب خود ، قرارداده اند .
93 در صد از پاسخ دهندگان قابل اعتماد بودن را مهمترین عامل مورد توجه در هنگام خرید خودروی جدید ، می دانند. در حقیقت قابل اعتماد بودن مهمترین نکته ی فروش برای شرکت های خودروساز می باشد. این نکته تا جایی برای خریداران خودرو حائز اهمیت است که آن را ، از ایمنی خودرو نیز مهمتر می دانند با این وجود 75 درصد از پاسخ دهندگان ، ایمنی خودرو را اصلی ترین عامل مورد نظر در خرید اتومبیل میدانند.
دیدگاه خود را بنویسید