پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بیسو T7

بیسو T7 سال 98 به بازار ایران می آید

سیف خودرو که در حال حاضر 2 شاسی بلند چینی با نام های بیسو T3 و T5 را در خط تولید خود به تولید می رساند و در بازار عرضه کرده است، قصد دارد در سال 98 شاسی بلندی جدید از برند بیسو را با نام T7 به بازار ایران بفرستد. دست اندرکاران سیف خودرو […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۷

سیف خودرو که در حال حاضر 2 شاسی بلند چینی با نام های بیسو T3 و T5 را در خط تولید خود به تولید می رساند و در بازار عرضه کرده است، قصد دارد در سال 98 شاسی بلندی جدید از برند بیسو را با نام T7 به بازار ایران بفرستد.

دست اندرکاران سیف خودرو خبر از به بازار آمدن بیسو T7 در خرداد ماه سال ۹۸ داده اند. بیسو T7 از یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ بهره می برد که می تواند 197 اسب بخار قدرت تولید کند.  T7 یک شاسی بلند 1.7 تنی است که ۴۸۲۰ میلی متر طول، ۱۹۱۵ میلی متر عرض، ۱۶۶۰ میلی متر ارتفاع دارد. همچنین فاصله میان 2 محور این خودرو به 2815 میلی متر می رسد که نوید یک فضای جادار داخل کابین را می دهد.

سیف خودرو در 2 رویداد مهم خودرویی سال 97 حضوری پررنگ داشته و محصولات خود را به نمایش گذاشته است. شاسی بلندهای بیسو نخستین بار در نمایشگاه خودرو مشهد رونمایی شدند و سومین نمایشگاه خودرو تهران نیز میزبان سیف خودرو و 2 مدل شاسی بلند بیسو بود.

سیف خودرو با 4 ستاره کیفی وارد بازار ایران مي شود

سیف خودرو شرایط فروش بیسو T3 و T5 را اعلام کرد

نمایشگاه خودرو تهران (19)/ پیش فروش خودروهای شاسی بلند بیسو

نمایشگاه خودرو مشهد (۱۱)/ بیسو T5 و T3 مسافرانی از چین در نمایشگاه مشهد

پیش فروش شاسی بلندهای بیسو آغاز می شود + جزییات و موعد تحویل

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی