مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا در اولین روز بهمن ماه 97، طی حکمی عبدالله بابایی را به عنوان نماینده ویژه مدیرعامل در امور فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا منصوب کرد. امروز بابایی در شروع دیدارهای هفتگی با مشتریان ناراضی، با خریداران چانگان دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش جوان […]
نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش با اشاره به لزوم درک متقابل مشکلات شرکت و مشتریان تاکید کرد: تمام مشکلات باید به صورت منطقی بررسی و حل شود به شکلی که اولویت ثبت نام مشتریان با توجه به نرخ ارز و قیمت تمام شده خودروسازان محاسبه و ضرر و زیان مشتریان پرداخت خواهد شد.
وی ادامه داد: سیستم های فروش و خدمات پس از فروش سایپا تغییرات مثبتی را خواهد داشت و مشتری مداری سرلوحه کار قرار می گیرد.
گفتنی است جلسات دیدار با مشتریان ناراضی سایپا قرار است با حضور نماینده ویژه مدیرعامل و دعوت مشتریان خودروهای مختلف به صورت هفتگی برگزار و مشکلات تمام مشتریان بررسی و رفع شود.
دیدگاه خود را بنویسید