پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

دیدار نماینده مدیرعامل سایپا با مشتریان ناراضی

دیدار نماینده ویژه مدیرعامل سایپا با مشتریان ناراضی

مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا در اولین روز بهمن ماه 97، طی حکمی عبدالله بابایی را به عنوان نماینده ویژه مدیرعامل در امور فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا منصوب کرد. امروز بابایی در شروع دیدارهای هفتگی با مشتریان ناراضی، با خریداران چانگان دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش جوان […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۳ بهمن ۱۳۹۷

مدیرعامل جدید گروه خودروسازی سایپا در اولین روز بهمن ماه 97، طی حکمی عبدالله بابایی را به عنوان نماینده ویژه مدیرعامل در امور فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا منصوب کرد. امروز بابایی در شروع دیدارهای هفتگی با مشتریان ناراضی، با خریداران چانگان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش جوان خودرو به نقل از خودروکار ؛ در این نشست تعدادی از مشتریان ناراضی خودروهای پیش فروش شده چانگان به نمایندگی از بقیه مشتریان با نماینده ویژه مدیرعامل سایپا دیدار و مشکلات خود را بیان کردند.
بابایی در این نشست ضمن عذرخواهی از تمام مشتریان ناراضی سایپا به دلیل تاخیرهای بوجود آمده در تحویل خودروها گفت: باید گذشته را کنار گذاشت و مشکلات بوجود آمده را گردن همدیگر نیندازیم بلکه باید با یک دید منطقی مشکلات را شناسایی و رفع کرد.

نماینده ویژه مدیرعامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش با اشاره به لزوم درک متقابل مشکلات شرکت و مشتریان تاکید کرد: تمام مشکلات باید به صورت منطقی بررسی و حل شود به شکلی که اولویت ثبت نام مشتریان با توجه به نرخ ارز و قیمت تمام شده خودروسازان محاسبه و ضرر و زیان مشتریان پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: سیستم های فروش و خدمات پس از فروش سایپا تغییرات مثبتی را خواهد داشت و مشتری مداری سرلوحه کار قرار می گیرد.

گفتنی است جلسات دیدار با مشتریان ناراضی سایپا قرار است با حضور نماینده ویژه مدیرعامل و دعوت مشتریان خودروهای مختلف به صورت هفتگی برگزار و مشکلات تمام مشتریان بررسی و رفع شود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی