پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارمانیا

اهدای نشان «تولید ملی، افتخار ملی» به کارمانیا

نشان «تولید ملی، افتخار ملی» به کارمانیا اهداء شد. نیل به اهداف بزرگ حاصل کوشش مدیران، متخصصان و صنعتگرانی است که در راستای درخشش هرچه بیشتر تولیدات ملی، شبانه روز در تلاش هستند. پس از کسب مقام‌های برتر در رده‌های کیفی و رضایتمندی مشتریان از سازمان‌ها و موسسات مرجع، شرکت خودروسازی کارمانیا موفق شد در […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۵ اسفند ۱۳۹۷

نشان «تولید ملی، افتخار ملی» به کارمانیا اهداء شد.

نیل به اهداف بزرگ حاصل کوشش مدیران، متخصصان و صنعتگرانی است که در راستای درخشش هرچه بیشتر تولیدات ملی، شبانه روز در تلاش هستند.

پس از کسب مقام‌های برتر در رده‌های کیفی و رضایتمندی مشتریان از سازمان‌ها و موسسات مرجع، شرکت خودروسازی کارمانیا موفق شد در روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی در شانزدهمین جشنواره تولید ملی، افتخار ملی نشان «تولید ملی، افتخار ملی» را به عنوان واحد برتر «صنایع وسایل نقلیه موتوری» در دست بگیرد.

کسب نشان «تولید ملی، افتخار ملی» قطعاً گام‌های شرکت خودروسازی کارمانیا را در راستای تولید خودروهایی سرزنده، ارزنده و سربلند از هر جهت استوارتر خواهد نمود تا در شرایط جنگ اقتصادی فعلی با افزایش اشتغال‌زایی در منطقه محرومی چون بم، خودروهایی بی رقیب در هر زمینه‌ای را به دست مشتریان محترم برساند.

کارخانه‌جات و خطوط تولید محصولات شناخته‌شده خودروسازی کارمانیا تنها در ۷ ماه و ۱۳ روز ساخته شد تا در این زمینه رکورد تازه‌ای ثبت شود. این شرکت خودروسازی خصوصی حال پس از گذشت چهار سال به جایگاهی دست یافته که برای بسیاری از برندهای دیگر دست نیافتی است. نشان «تولید ملی، افتخار ملی» و برگزیده‌شدن به عنوان واحد برتر «صنایع وسایل نقلیه موتوری» اثبات نمود رویاهایی که ساخته می‌شوند، دست یافتنی هستند.

کارمانیا تولید بی وای دی S7 را از پایان تیر ۹۸ آغاز می‌کند

تسهیلات کارمانیا برای مشتریان خوش حساب

تامین قطعات بی وای دی سرعت گرفت/ کارمانیا در حال ترخیص و توزیع محموله لوازم یدکی محصولاتش

رتبه دوم کارمانیا در ارزیابی رضایتمندی مشتریان از فروش (3ماهه دوم 97)

خدمات خاص در محیطی مجهز/ بیشتر با فعالیت های شرکت کارنو وزین سریر آشنا شوید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی