پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سیتروئن

مدل جدید سیتروئن با طراحی رادیکال

در این روزها پژو و سیتروئن به دنبال راهی برای ارائه محصولاتشان به بازارهای جهانی هستند و مدام برای آگاهی از  ذائقه مخاطبان خود در تلاشند. از این رو سیتروئن ، قرار است که نسل نوینی از محصولات خود را تحت عنوان DS به بازار عرضه کند.بر اساس اخبار گفته شده ، این حواشی متعلق […]

javankhodro
سه شنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۴

در این روزها پژو و سیتروئن به دنبال راهی برای ارائه محصولاتشان به بازارهای جهانی هستند و مدام برای آگاهی از  ذائقه مخاطبان خود در تلاشند.

از این رو سیتروئن ، قرار است که نسل نوینی از محصولات خود را تحت عنوان DS به بازار عرضه کند.بر اساس اخبار گفته شده ، این حواشی متعلق به نسل جدید DS4 است که در نمایشگاه خودرو فرانکفورت عرضه خواهد شد.براساس نوشته های وب‌سایت‌های خودرویی ایتالیایی ، سیتروئن در این زمینه بسیار امیدوار است .سیتروئن اعلام کرده نسل نوین DS قادر است تا به نیازهای طیف گسترده‌ای از خریداران پاسخ دهد.

به نظر می رسد طراحی نسل جدید بیش از همه به مدل کانسپت Divine DS شبیه باشد که در استودیو طراحی سیتروئن در پاریس طراحی شده بود و در سال 2014 معرفی گردید.همچنین گفته می‌شود مدل جدید سیتروئن یک کراس‌اوور با طراحی رادیکال است که در یکی از پررقابت‌ترین بخش‌های بازار با حریفان خود دست و پنجه نرم می‌کند.

سیتروئن

اخبار منتشر شده حاکی از آن است که سیتروئن برای تجاری‌سازی مفهومی DS6 WR تلاش می کند.سیتروئن سال گذشته میلادی مدل مفهومی آن را در نمایشگاه خودرو پکن معرفی نمود و با استقبال گسترده‌ای از جانب مخاطبان روبرو شد. در خصوص مدل جدید سیتروئن ، به مدل DS WILD RUBIS اشاره می توان کرد که مدتی پیش و در سال 2013 توسط سیتروئن در نمایشگاه خودرو شانگهای معرفی گردید و سیتروئن از آن با نام جواهر یاد می‌کند.

این خودروساز فرانسوی مدت هاست که به این مدل توجه بسیار زیادی دارد تا جاییکه تصور می شود که تصمیم دارد تا با استفاده از این مدل و تلفیق آن با خطوط همیشگی سری DS مدل DS6 WR را تولید نماید.

از آنجاییکه سیتروئن با دقت بسیار بالایی که دارد مانع از این شده که تصاویر دقیقی از نسل جدید DS به بیرون درز کند ، به همین دلیل نمی توان درباره طراحی های مدل جدید سیتروئن حرفی زد و باید تا زمان نمایشگاه خودرو فرانکفورت برای داشتن اطلاعات دقیق تر دراین باره ، اندکی صبر کرد.

 

سیتروئن  

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی