پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

عوارضی-گیت های اخذ عوارض

پرداخت عوارض آزادراه ها تا تیر ماه الکترونیکی می شود/ 24 فروردین آخرین مهلت پرداخت عوارض مسافران نوروزی

مسافران نوروزی تا تاریخ ۲۴ فروردین مهلت دارند که عوارض خود را پرداخت کنند در غیر این صورت مبلغ ۳۰ هزار تومان جریمه خواهند شد. از ۲۸ اسفند سال گذشته، پرداخت عوارض چهار آزادراه به صورت آزمایشی صورت گرفت که تا تیر ماه سال جاری پرداخت عوارض تمامی آزادراه‌های کشور الکترونیکی خواهد شد. معاون شرکت ساخت […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۰ فروردین ۱۳۹۸

مسافران نوروزی تا تاریخ ۲۴ فروردین مهلت دارند که عوارض خود را پرداخت کنند در غیر این صورت مبلغ ۳۰ هزار تومان جریمه خواهند شد. از ۲۸ اسفند سال گذشته، پرداخت عوارض چهار آزادراه به صورت آزمایشی صورت گرفت که تا تیر ماه سال جاری پرداخت عوارض تمامی آزادراه‌های کشور الکترونیکی خواهد شد.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های کشور گفت: از ۲۸ اسفند سال گذشته، پرداخت عوارض چهار آزادراه به صورت آزمایشی صورت گرفت که تا تیر ماه سال جاری پرداخت عوارض تمامی آزادراه‌های کشور الکترونیکی خواهد شد.

حسین میر شریف در خصوص نحوه پرداخت عوارض آزادراه ها بیان کرد: نحوه پرداخت اینگونه است که در آزاد راه‌ها دوربین‌های متعددی وجود دارد که پلاک خودرو‌ها را شناسایی کرده و به صاحب پلاک پیامکی تحت عنوان شناسه پرداخت ارسال می‌شود سپس صاحب خودرو با ورود به سامانه یا اپلیکیشن به پرداخت آن اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه  از ۲۸ اسفند سال گذشته، پرداخت عوارض چهار آزادراه به صورت آزمایشی صورت گرفت که تا تیر ماه سال جاری پرداخت عوارض تمامی آزادراه‌های کشور الکترونیکی خواهد شد، افزود: تا تیر سال جاری ۱۲ اپلیکیشن مختلف برای پرداخت عوارض معرفی خواهند شد.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های کشور خاطر نشان کرد: راه دیگری نیز وجود دارد برای کسانی که استفاده مداوم از آزاد راه‌های کشور ندارند که این روش بسیار ساده‌تر است این دسته از افراد با مراجعه به سایت nspay.ir عوارض خود را پرداخت خواهند کرد.

میر شریف در رابطه با روش‌های دیگر پرداخت عوارض آزادراه ها عنوان کرد: یکی دیگر از تدابیری که شرکت ساخت وتوسعه زیربنا‌های کشور اتخاذ کرده این است که در برخی از مراکز و استراحت گاه‌های بین راهی، خود پرداز‌های بخصوصی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها نیز رانندگان می‌تواند اقدام به پرداخت عوارض کند.

وی ادامه داد: دو روش پرداخت دیگر نیز طی چند روز آینده راه اندازی خواهد شد تا مردم و مسافران سریع و ساده بتوانند این کار را انجام دهند.

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربنا‌های کشور در خصوص آخرین مهلت پرداخت عوارض مسافران نورزوی گفت: مسافران نوروزی تا تاریخ ۲۴ فروردین مهلت دارند که عوارض خود را پرداخت کنند در غیر این صورت مبلغ ۳۰ هزار تومان جریمه خواهند شد همچنین از تاریخ ۲۴ فروردین، رانندگان ۴۸ ساعت مهلت دارند که عوارض را پرداخت کنند در غیر این صورت متحمل جریمه می‌شوند که مبلغ جریمه متقابلا اعلام خواهد شد.

منبع: خودروکار

اخذ عوارض الکترونیکی در تمام آزادراه ها تا تیر ماه ۹۸ اجرایی می شود

اخذ عوارض در محدوده زوج و فرد مُسکن است، درمان نیست/ کلاه قانون بر سر تصمیم شورای شهر

افزایش نرخ طرح ترافیک حداکثر 15 درصدی خواهد بود /تخفیف 50 درصدی عوارض برا ساکنان محدود زوج و فرد

شهرداری موظف به اخذ عوارض برای ورود به تونل های شهری است

تیر ماه 98، زمان پایان پرداخت نقدی عوارض آزادراهی

پرداخت عوارض برای ورود به 5 تونل تهران و بزرگراه صدر

اخذ عوارض طرح زوج و فرد در دست بررسی/ حذف زوج و فرد نیاز به تقویت زیرساخت ها دارد

جمع آوری گیت های اخذ عوارض آزادراهی امسال عملیاتی می شود

ماجرای ارسال پیامک بدهی عوارض به شهروندان چیست؟

افزایش 17 درصدی عوارض آزادراهی به صلاح نیست

پرداخت عوارض آزادراه ها تا پایان سال الکترونیکی می شود

طرح الکترونیکی کردن عوارض آزادراه‌ها نیمه دوم سال جاری اجرایی می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی