پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انبار خودرو

پیش فروش خودرو به شرط تحویل هر خودرو از تعهدات قبلی

رئیس سازمان حمایت از مصوبه جدید کمیته خودرو خبر داد که براساس آن خودروسازان می تواند به ازای تحویل هر خودرو از تعهدات خود، خودروی جدید برای سال بعد از آن پیش فروش کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو عباس تابش رئیس سازمان حمایت با اشاره به مصوبه جدید کمیته خودرو برای پیش فروش […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

رئیس سازمان حمایت از مصوبه جدید کمیته خودرو خبر داد که براساس آن خودروسازان می تواند به ازای تحویل هر خودرو از تعهدات خود، خودروی جدید برای سال بعد از آن پیش فروش کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

عباس تابش رئیس سازمان حمایت با اشاره به مصوبه جدید کمیته خودرو برای پیش فروش خودرو از سوی خودروسازان بیان کرد: کمیته خودرو موافقت کرده خودروسازان به ازای تحویل هر خودرو از تعهدات خود، خودروی جدید برای سال بعد از آن پیش فروش کنند.

وی با بیان اینکه معوقات خودروسازان ارتباطی با این مصوبه ندارد، افزود: در گذشته خودروسازان به دنبال پیش فروش در زمان معوقات بودند برای تامین نقدینگی بودند که با آن مخالفت کردیم.

این مقام مسئول اشاره کرد: اما در درخواست جدید خودروسازان پیشنهاد کردن برای زمان پس از معوقات پیش فروش کنند که شرط سازمان حمایت مابه ازای خروج خودرو‌های تعهدات شده است.

این مصوبه در حالی اعلام شده که گروه صنعتی ایران خودرو طی روزهای گذشته اقدام به پیش فروش یکی از محصولات خود کرده علاوه بر این موضوع فرشاد مقیمی معاون امور صنایع وزیر صمت اظهار کرد: تا زمانی که تعهدات قبلی خودروسازان مرتفع نشود هیچ تعهد جدیدی به این شرکت‌ها اضافه نمی‌شود.

انتهای پیام/ منبع: میزان

سایپا رکورد روزانه تولید خودرو را شکست / می‌توان تحریم صنعت خودرو را بی‌‌‌اثر کرد

جزئیات جدیدترین بخشنامه سایپا / متقاضیان خودروهای رنو و برلیانس بخوانند

نوسانات نرخ ارز علت التهابات اخیر بازار خودرو

7 هزار خودرو ترخیص شده از گمرک در انتظار شماره گذاری

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی