پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جلیقه مخصوص موتورسوارها

جلیقه ایربگ دار برای موتورسوارها

جلیقه جدید موتورسیکلت ( Misano 1000 ) ، بدون نیاز به هرگونه حسگر موجود در موتورسیکلت به صورت کاملا مستقل عمل می کند.در این جلیقه حسگرها، ابزار الکترونیکی کنترل و یک واحد جی‌پی‌اس در محافظ عقبی‌ ، تعبیه شده است.در این محصول جدید ، کیسه هوای سه‌بعدی و ترکیب میکرورشته‌ای داخلی جفت شده که به ایجاد […]

javankhodro
سه شنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۴

جلیقه جدید موتورسیکلت ( Misano 1000 ) ، بدون نیاز به هرگونه حسگر موجود در موتورسیکلت به صورت کاملا مستقل عمل می کند.در این جلیقه حسگرها، ابزار الکترونیکی کنترل و یک واحد جی‌پی‌اس در محافظ عقبی‌ ، تعبیه شده است.در این محصول جدید ، کیسه هوای سه‌بعدی و ترکیب میکرورشته‌ای داخلی جفت شده که به ایجاد تورم 50 میلی‌متری یکنواخت در تمامی سطح جلیقه کمک می کند.

جلیقه مخصوص موتورسوارها

شش حسگر موجود در محافظ عقبی بر حامل‌ها نظارت می‌کند که 800 بار در ثانیه بر بدن موتورسوار اثر می‌گذارند .جلیقه دقیقا تعیین می‌کند که سیستم کیسه هوا را در نتیجه برخوردهای جلویی و سرخوردن به سمت پایین چه هنگام به کار بیاندازد. با توجه به اینکه این جلیقه به محافظ های قفسه سینه و پشت مجهز می باشد ، از استخوان، قفسه سینه و پشت  موتورسوار محافظت می کند و فشار وارد شده بر گردن وی رل کاهش می دهد.

سوییچ روشن و خاموش تعبیه شده و همچنین یک ال‌ای‌دی بر روی آستین دست راست، وضعیت جلیقه را برای ایمنی بیشتر نشان می‌دهد. این جلیقه در دو رنگ و از ماه نوامبر امسال در دسترس خواهد بود و بهای آن 1699 دلار اعلام شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی