پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بنتلی کانتیننتال

بنتلی کانتیننتال با لباس استارتک

شرکت استارتک که متعلق به برابوس آلمان می باشد در نهایت ، اولین تصاویر مربوط به تیونینگ ویژه خود برای بنتلی کانتیننتال را منتشر کرد.استفاده از فیبر کربن درتریم و قطعات داخلی و خارجی در کانتیننتال استارتک ، چیزی است که به وضوح دیده می شود. ضربه‌گیرهایی به رنگ خاکستری از جنس فیبر کربن بر […]

javankhodro
چهارشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۴

شرکت استارتک که متعلق به برابوس آلمان می باشد در نهایت ، اولین تصاویر مربوط به تیونینگ ویژه خود برای بنتلی کانتیننتال را منتشر کرد.استفاده از فیبر کربن درتریم و قطعات داخلی و خارجی در کانتیننتال استارتک ، چیزی است که به وضوح دیده می شود.

ضربه‌گیرهایی به رنگ خاکستری از جنس فیبر کربن بر روی سپر جلو و عقب استفاده شده است.همچنین چرخ های بزرگ 22 اینچی آلیاژی با رنگ مشکی و 5 پره دوبل از دیگر طراحی های چشم گیری است که به چشم می خورد.

در داخل کابین کانتیننتال استارتک ، از چرم بسار مرغوب با دوخت لانه زنبوری به کار برده شده است.فیبر کربنی استفاده شده در کانتیننتال استارتک به اسپرت شدن این خودرو بسیار کمک کرده است .اما نکته بسیار جالب ، استفاده از یک تم مخفی سبز رنگ در داخل صندوق عقب ، داخل باکس‌های ذخیره وسایل و پشت آفتاب‌گیرهای جلو می‌شود. البته نوار باریک سبز رنگی نیز در حاشیه صندلی‌ها و کنسول به چشم می‌خورد.

برای اطلاع از تغییرات استارتک بر روی موتور این کانتیننتال ، باید منتظر آغاز نمایشگاه فرانکفورت باشیم.

بنتلی کانتیننتالبنتلی کانتیننتال بنتلی کانتیننتال بنتلی کانتیننتال

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی