پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محمد اسلامی وزیر راه

بهره برداری از رادار TMA با حضور وزیر راه و شهرسازی

صبح امروز در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی از رادار TMA کوشک بزم بهره برداری شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از رادار TMA کوشک‌بزم (ترمینال هوایی ایران) واقع در آزادراه تهران- قم، با اشاره به توانمندی نیروی انسانی شرکت فرودگاه‌ها […]

سبحان قالیباف
یکشنبه - ۳۰ تیر ۱۳۹۸

صبح امروز در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی از رادار TMA کوشک بزم بهره برداری شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از رادار TMA کوشک‌بزم (ترمینال هوایی ایران) واقع در آزادراه تهران- قم، با اشاره به توانمندی نیروی انسانی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و شرکت‌های دانش‌بنیان اظهار کرد: ایران در حال تبدیل شدن به سازنده و صادرکننده رادار است.

وی یکی از اولویت‌های کشور را رساندن حوزه مراقبت پرواز به سطح استانداردهای جهانی و توجه به تجهیزات برای افزایش دقت در هدایت پروازها دانست و تشریح کرد: با نصب رادار TMA در کوشک‌بزم، پوشش منطقه‌ای شمال کشور و محدوده تهران به طور کامل انجام شد و از زمان روشن شدن موتور هواپیما بر روی باند تا زمان تیک‌آف و اوج گرفتن و ادامه مسیر، اطلاعات لازم از طریق سیستم مراقبت پرواز داده شده و به طور کامل تحت کنترل خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه این اقدام فعالیتی برای افزایش ایمنی پروازها خواهد بود اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم پوشش صد درصدی را برای فضای کشور فراهم کنیم.

اسلامی پیشرفت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه رادار را قابل توجه دانست و اشاره کرد: می‌توانیم در این زمینه به تولید و حتی صادرات رادار بپردازیم.

انتهای پیام/ منبع: مهر

تمامی هواپیماهای پهن پیکر ایران ایر در خدمت زائران ایرانی برای حج تمتع

خلبانان ایرانی در تور ایرلاین های خارجی!

تاخیر در پروازها بیش از نُرم جهانی است / تلاش برای تامین ناوگان هوایی با خرید و اجاره هواپیما

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی