پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

کاهش 40 درصدی تولید خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته

طی سه ماه نخست امسال ۱۹۷ هزار و ۷۷۷ دستگاه خودرو تولید شده که حکایت از کاهش ۴۰.۸ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در بهار امسال تعداد ۱۸۴ هزار و ۴۴۳ دستگاه خودروی سواری در کشور تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۸ مرداد ۱۳۹۸

طی سه ماه نخست امسال ۱۹۷ هزار و ۷۷۷ دستگاه خودرو تولید شده که حکایت از کاهش ۴۰.۸ درصدی آن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته دارد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در بهار امسال تعداد ۱۸۴ هزار و ۴۴۳ دستگاه خودروی سواری در کشور تولید شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افت ۴۱.۵ درصدی نشان می دهد.

در این مدت تنها ۳۲ دستگاه ون در کشور تولید شد که نسبت به ۲۴۴ دستگاه ون تولید شده در بهار سال گذشته، افت ۸۶.۹ درصدی داشته است.

همچنین، تولید وانت در این مدت با کاهش ۱۳.۵ درصدی به ۱۲ هزار و ۱۲۶ دستگاه رسید.

در مدت یاد شده، ۲۱۸ دستگاه مینی بوس و میدل باس، ۸۵ دستگاه اتوبوس و ۸۷۳ دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده در کشور تولید شد که به ترتیب کاهش ۵۵.۳ درصدی، ۶۲.۹ درصدی و ۷۷.۳ درصدی در مقایسه با بهار ۹۷ به ثبت رسید.

بررسی ها حاکی از تولید ۶۷ هزار و ۹۲۰ دستگاه انواع خودرو در خرداد ماه امسال است که در مقایسه با خرداد ماه پارسال افت ۳۷.۲ درصدی داشته است.

در خرداد ماه امسال ۶۳ هزار و ۶۶ دستگاه سواری، ۲۲ دستگاه ون، چهار هزار و ۳۵۶ دستگاه وانت، ۱۲۱ دستگاه مینی بوس و میدل باس، ۷۶ دستگاه اتوبوس و ۳۱۹ دستگاه کامیونت، کامیون و کشنده در کشور تولید شد.

انتهای پیام/ منبع: عصر ایران

خودروی ناقص از خطوط تولید حذف می شود

برنامه ریزی ایران خودرو برای اجرا کردن تمام تعهدات معوق تا قبل از زمستان

ایران خودرو از 7 خرداد ماه تاکنون 23 هزار خودرو تحویل داده است

تولید 40 هزار و 302 دستگاه تنها در یک ماه / آمار فروش و تولید گروه صنعتی ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی