پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لندروور پدالی

فروش لندروور پدالی در شصتمین سالگرد تولید دیفندر

در نمایشگاه فرانکفورت ، لندروور پدالی با اختلاف بسیار زیادی عنوان جالب‌ترین خودرو را به خود اختصاص داد.با اینکه این مدل به عنوان یک کانسپت معرفی شده، ولی در واقع پیش‌نمایشی از نمونه دست‌ساز و پدالی‌ای است که قرار است در شصتمین سالگرد تولید دیفندر، در بهار ۲۰۱۶ میلادی در معرض فروش قرار گیرد. این […]

javankhodro
شنبه - ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

در نمایشگاه فرانکفورت ، لندروور پدالی با اختلاف بسیار زیادی عنوان جالب‌ترین خودرو را به خود اختصاص داد.با اینکه این مدل به عنوان یک کانسپت معرفی شده، ولی در واقع پیش‌نمایشی از نمونه دست‌ساز و پدالی‌ای است که قرار است در شصتمین سالگرد تولید دیفندر، در بهار ۲۰۱۶ میلادی در معرض فروش قرار گیرد.

این کانسپت از یک فریم آلومینیومی با لبه‌های نورد شده (rolled–edge) همراه با یک شماره شاسی مستقل استفاده می‌کند. این در حالی است که بدنه آن به همان رنگ آبی تیره (Loire Blue) مورد استفاده در دیفندر با ابعاد بزرگ است.

لندروور پدالی لندروور پدالی

در کابین این لندروور ، از پوشش چرمی برای صندلی‌ها و فرمان استفاده شده است. لندروور پدالی با یک سیستم تعلیق فنری و ترمز‌های کاربردی (با یک ترمز پارکینگ) نیز همراه است.

لیندزی ویور (Lindsay Weaver)، مدیر محصولات تجاری و دارای تأییدیه جگوار لندروور در این زمینه می‌گوید:

این وسیله، هم قطعه‌ای شگفت‌انگیز برای یک کلکسیونر و هم یک اسباب‌بازی جالب برای بچه‌ها است. چنین چیزی، توانایی ما را برای ساخت محصولاتی با کیفیت جهانی به تصویر می‌کشد و اینکه در زمینه توجه به جزئیات، می‌توانیم با خودروهای کلاس جهانی جگوار و لندروور رقابت کنیم.

لندروور پدالی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی