پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ویژن گرن توریسمو

ویژن گرن توریسمو ، برگ برنده هیوندای !

هیوندای ، پس از انتشار تیزر تبلیغاتی از پرچم دار خودروهای درون پیستش ، از برند جدید خود با نام N 2025″ ویژن گرن توریسمو”  در آخرین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت 2015، رونمایی کرد. در زیر کاپوت این خودرو از پاکترین پیشرانه موجود یعنی سیستم محرک سلول سوختی یا همان پیشرانه‌های هیدروژنی […]

javankhodro
یکشنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

هیوندای ، پس از انتشار تیزر تبلیغاتی از پرچم دار خودروهای درون پیستش ، از برند جدید خود با نام N 2025″ ویژن گرن توریسمو”  در آخرین دوره از نمایشگاه بین المللی اتومبیل فرانکفورت 2015، رونمایی کرد.

در زیر کاپوت این خودرو از پاکترین پیشرانه موجود یعنی سیستم محرک سلول سوختی یا همان پیشرانه‌های هیدروژنی استفاده شده است که می تواند حداکثر 670 اسب بخار قدرت تولید کند. همچنین هیوندای ، چند خازن قدرتمند را هم در خطوط انتقال نیروی الکتریکی تعبیه کرده که توسط سیستم احیا کننده نیروی ترمزها، شارژ شده و در صورت نیاز، حداکثر 201 اسب بخار قدرت را روانه چرخ‌ها می‌کند تا این اتومبیل با حداکثر قدرتی 871 اسب بخاری به جنگ رقیبان خود در پیست مسابقه برود.

ویژن گرن توریسمو

در طراحی ظاهری این خودرو هم از یک شاسی بسیار سبک، ولی مستحکم تحت عنوان CFRP استفاده شده که در کنار پیشرانه هیدروژنی جمع و جور نصب شده در انتهای کابین، تنها موجب بدست آمدن وزنی 972 کیلوگرمی از هیوندای N 2025 ویژن گرن توریسمو شده‌اند که با توجه به قدرت تولیدی، نسبت وزن به قدرتی تقریبا نزدیک به هم بدست آمده است.

ویژن گرن توریسمو

جالب است که بدانید این محصول در مرحله اول تنها به صورت مجازی و تنها در بازی گرن توریسمو 6 انحصاری کنسول پلی استیشن 3 عرضه خواهد شد که محتوای مربوط به آن تا چند روز آینده قابل دانلود خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی