پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

Fiat_Siena_فیات سی ینا

بازگشت فیات به ایران

در شرایطی که هنوز تحریم های بین المللی علیه کشور، لغو نشده اند، برخی از خودروسازان خارجی پیش دستی کرده و ارتباطات خود با صنعت خودرو ایران را از سر گرفته اند. بر این اساس و طبق آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت، فیات ایتالیا با تولید دو مدل خودرو در ایران، عملا دوباره به […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

در شرایطی که هنوز تحریم های بین المللی علیه کشور، لغو نشده اند، برخی از خودروسازان خارجی پیش دستی کرده و ارتباطات خود با صنعت خودرو ایران را از سر گرفته اند.

بر این اساس و طبق آمار وزارت صنعت، معدن و تجارت، فیات ایتالیا با تولید دو مدل خودرو در ایران، عملا دوباره به خودروسازی کشور بازگشته است.fiat-strada-فیات استرادا

طبق این آمار، بازگشت فیات به ایران با تولید دو خودرو “سی ینا” و “استرادا” طی سال جاری صورت گرفته است و میزبان خودروهای مذکور، شرکت خودروسازی صنعت پارس (تاپکو) بوده است.

آمارها می گویند، فیات از کدام از این دو خودرو (سی ینا و استرادا)، 363 دستگاه به تولید رسانده و باید منتظر ماند و دید چشم خیابان های کشور چه زمانی به جمال این دو ایتالیایی روشن خواهد شد.

به گزارش صنعت نویس، تولید فیات  در ایران در حالی است که شنیده می شود این شرکت قصد دارد با سایپا همکاری مشترک داشته و در این شرکت خودرو تولید کند.

ورود خودروسازان خارجی

آلمانی‌ها برای مذاکرات جدی برای حضور در صنعت خودرو به ایران آمدند

فیات 500 ، سوغات ایتالیایی در راه ایران

فیات در حال مذاکره با ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • میرزا | 18/10/1401 در 23:41

    باسلام
    قیمت خودرو فیات سینا در ایران چند است؟
    کجا ثبت نام می شود؟

کیوسک مطبوعاتی