پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خروج خودرو برای سفر اربعین

بیش از سه میلیون زائر با خودرو شخصی در ایام اربعین به سمت مرزها سفر می کنند

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پیش بینی شده بیش از سه میلیون زائر با خودروهای شخصی خود به مرزها سفر می کنند گفت: پارکینگ به‌ اندازه کافی در پایانه‌ها برای خودروها و اتوبوس‌های اربعین تعبیه شده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۸

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پیش بینی شده بیش از سه میلیون زائر با خودروهای شخصی خود به مرزها سفر می کنند گفت: پارکینگ به‌ اندازه کافی در پایانه‌ها برای خودروها و اتوبوس‌های اربعین تعبیه شده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو 

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه پارکینگ به‌ اندازه کافی در پایانه‌ها برای خودروها و اتوبوس‌های اربعین تعبیه شده اظهار کرد: هدف از این اقدام ایجاد جای ایمن برای افرادی که با اتومبیل شخصی خود به مرزها برای اربعین مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده بیش از سه میلیون زائر با خودرو شخصی به مرزها سفر کنند تصریح کرد: هشت هزار دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین در نظر گرفته شد و ضمن آن پروازها نیز در حال انجام است.

این مقام مسئول با تاکید اینکه این تصور نباید برای مردم ایجاد شود که صرفاً برای بازه زمانی اربعین جاده‌های مرزی به سازی می‌شوند، توضیح داد: این مهم برای کل راه‌های کشور در دستور کار است منتها مهم‌ترین جاده ایلام- مهران بود که 92 کیلومتر آن بهسازی و چهار خطه شد.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص این موضوع که بهسازی و ایمن سازی لازم برای مسیر های قابل دسترسی صورت گرفته تصریح کرد: در استان خوزستان نیز مسیر جاده قدیم خرم‌آباد-پل‌دختر بازگشایی‌شده و در حال ترمیم است اما برای راحتی بیشتر زائران می‌بایست از اتوبان استفاده کنند.

اسلامی با این توصیه که مردم به اطلاعیه‌ها و دستورات ستاد مرکزی اربعین توجه کنند، ادامه داد: وظیفه ما برنامه‌ریزی است و اگر مطابق برنامه نباشیم خود مردم صدمه می‌بینند و لذا توصیه می‌شود مردم از همان مرزی که خارج شدند از همان مرز نیز ورود کنند.

انتهای پیام./

محدودیت های ترافیکی ایام اربعین اعلام شد

گمرک ایران اطلاعیه ای در خصوص تردد در ایام اربعین صادر کرد

ممانعتی برای خروج افراد از کشور با خودرو شخصی در ایام اربعین وجود ندارد

مرز خسروی هم به نقاط مرزی افزوده شد/ مرز خسروی سبب کاهش تردد در ایام اربعین می شود

ممنوعیت تردد خودوهای تجاری در مرز چذابه و شلمچه

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی