پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات سایپا

تحويل حدود ۵۰ هزار خودرو به مشتريان در مهرماه/ عرضه مستمر محصولات سايپا به بازار

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا از تحويل حدود ۵۰ هزار دستگاه خودرو به مشتريان در مهرماه ۹۸ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو حسین كاظمي معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا با تکذیب برخی اظهارات و نقل قول‌ها در خصوص کاهش عرضه خودروسازان در روزهای اخیر، اظهار کرد: اینگونه اظهارات […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۸

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا از تحويل حدود ۵۰ هزار دستگاه خودرو به مشتريان در مهرماه ۹۸ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

حسین كاظمي معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا با تکذیب برخی اظهارات و نقل قول‌ها در خصوص کاهش عرضه خودروسازان در روزهای اخیر، اظهار کرد: اینگونه اظهارات یا ناشی از ناآگاهی این افراد است یا ناشی از تلاش برای ایجاد جو روانی در افکار عمومی در جهت اهدافی خاص، چرا که در صنعت خودرو هیچ سودی در کاهش عرضه محصولات به بازار وجود ندارد و برای هر تاخیر باید جریمه به مشتریان پرداخت شود.

وي با اشاره به پاسخ‌گويي كامل به همه تعهدات مربوط به سال ۹۷ گفت: در حال حاضر تیم جدید مدیریتی سایپا تلاش مي‌كند با تسريع در تحويل خودروهای قابل تولید، تعهدات بر جای‌مانده از گذشته که به دلیل بی‌تدبیری‌های قبلی صورت گرفته است را روزبه‌روز كاهش دهد.

این مقام مسئول اشاره کرد: اجراي برنامه توليدي عبور مستقيم و نهضت تکمیل‌کاری خودروهای ناقص در سطح گروه خودروسازي سايپا زمينه بهبود شرايط این مجموعه در زمينه تحویل به مشتریان را فراهم كرده است.

معاون بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا در پایان تاکید کرد: رويه كنوني را با هدف كاهش فاصله ميان قيمت كارخانه و بازار، از بين بردن التهابات قيمتي و خروج كنترل قيمت‌ها از دست واسطه‌ها ادامه خواهيم داد.

انتهای پیام/

کوئیک آر (QUIK-R) عضو تازه سایپا، در پارس خودرو تولید می‌شود

عرضه ۱۲ مدل از محصولات گروه سایپا در ۴ طرح پیش‌فروش و فروش‌فوری

پایان داستان پراید از زبان مدیرعامل سایپا

سرپرست دفتر مرکزی حراست سایپا منصوب شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی