پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تاکسی

خرید و نوسازی 10 هزار تاکسی فرسوده

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از قرارداد خرید و نوسازی 10 هزار تاکسی فرسوده با مجموعه ایران خودرو خبر داد. میثم مظفر، در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران گفت:‌ قرارداد نوسازی 10 هزار تاکسی فرسوده در مجموعه ایران خودرو امضا شد و امیدواریم که از امروز ستاد حمل و نقل […]

سهیل زنگنه
سه شنبه - ۳۱ شهریور ۱۳۹۴

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از قرارداد خرید و نوسازی 10 هزار تاکسی فرسوده با مجموعه ایران خودرو خبر داد.

میثم مظفر، در خصوص نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران گفت:‌ قرارداد نوسازی 10 هزار تاکسی فرسوده در مجموعه ایران خودرو امضا شد و امیدواریم که از امروز ستاد حمل و نقل سوخت، سامانه و بستر نرم افزاری مناسب را تدوین و در اختیار ما قرار دهد تا پروسه عملیاتی این طرح اجرا شود.
وی با اشاره به اینکه عزم جدی داریم تا بتوانیم با این 10 هزار دستگاه خودروی جدید، همه پیکان تاکسی‌های فرسوده شهر تهران را حذف کنیم و از این رو از همه مالکان تاکسی های تهران خواسته می شود تا به شرکت های خصوصی مراجعه و ثبت نام کنند تا پس از عملیاتی شدن نوسازی بتوانند با تبدیل خودروی خود به فعالیتشان ادامه دهند.
مظفر افزود: تا پایان امسال همه مالکان خودروهای پیکان تاکسی موظف هستند تا خودروهای فرسوده خود را به تبدیل به احسن کرده و در غیر این صورت از فعالیت آنها جلوگیری خواهد شد.
وی گفت: در گام نخست اجرای طرح، تمرکز ما برای تبدیل پیکان تاکسی هاست و پس از آن تعویض سایر خودروهای فرسوده زیر 10 سال است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، خودروهای سمند EF7 پایه گازسوز و پژو 405 را به عنوان خودروهای جایگزین با پیکان های تاکسی معرفی کرد.

7000 تاکسی یورو 5 به تهران می آیند.

تاکسی های با کیفیت در تهران تا سال 95

تاکسی های هیبرید در تهران

جریمه مسافرکشی با خودرو شخصی

ایجاد سیستم Call Center برای تاکسی های تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی