پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان GT-R50

GT-R بدون محدودیت/ با گران قیمت ترین و خاص ترین محصول نیسان آشنا شوید

GT-R50 سوپر اسپرتی است که به مناسبت پنجاهمین سالگرد نیسان GT-R ساخته شده. بعد از نمایش نسخه مفهومی، اولین نمونه های GT-R50 از اواخر سال 2020 به مشتریان تحویل می شوند. به گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو اگر اهل ماشین بازی و مخصوصا از علاقه مندان خودروهای ژاپنی باشید، با نیسان اسکای لاین […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۱۶ آذر ۱۳۹۸

GT-R50 سوپر اسپرتی است که به مناسبت پنجاهمین سالگرد نیسان GT-R ساخته شده. بعد از نمایش نسخه مفهومی، اولین نمونه های GT-R50 از اواخر سال 2020 به مشتریان تحویل می شوند.

به گزارش اختصاصی پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

اگر اهل ماشین بازی و مخصوصا از علاقه مندان خودروهای ژاپنی باشید، با نیسان اسکای لاین GT-R آشنایی دارید. سلطان بلامنازع مابقات خیابانی در ژاپن، به گودزیلا معروف شده. گودزیلا 50 ساله شده و نیسان برای گرامیداشت یکی از معروف ترین و هیجان انگیزترین محصولات خود، با همکاری شرکت ایتالیایی ایتال دیزاین، نسخه ای تولید محدود و گران قیمت از GT-R را با نام GT-R50خلق کرده است.

نیسان GT-R50

این طور که پیداست، تحویل نیسان GT-R50 از اواخر سال 2020 آغاز می شود و بسته به منطقه زندگی مالک، تا اواخر سال 2021 ادامه پیدا می کند. تنها 50 دستگاه از این سوپر ماشین ژاپنی تولید می شود و مدل های پایه، بدون محاسبه مالیات و سفارش آپشن های خاص، 990 هزار یورو قیمت دارند. این یعنی، قیمت نیسان GT-R50 بیش از  5 برابر یک نیسان GT-R نیسمو، به عنوان یکی از گران قیمت ترین (حدود 174 هزار ئ 540 دلار)  محصولات نیسان است.

نیسان GT-R50

ایتال دیزاین تبحر خاصی در ساخت خودروهای پرفورمنس، سفارشی و کمیاب دارد. حالا به لطف این همکاری، مشتریان نیسان می توانند از تجربه سواری با یک خودروی سفارشی ایتال دیزاین لذت ببرند. به گفته باب لیشلی (مدیر برنامه خودروهای اسپرت نیسان) تجربه راندن GT-R50 باور نکردنی است و این سوپر ماشین قطعا یک شاهکار خاص است.

نیسان GT-R50

جالب است بدانید تعداد قابل توجهی از این خودرو از پیش سفارش گذاری شده و اولین مدلی که تحویل مشتری می شود، همان نسخه ای است که در نمایشگاه ژنو 2020 نمایش داده خواهد شد.  همچنین چند روز دیگر، GT-R50 در فستیوال نیسمو 2019 نمایش داده خواهد شد. پیشتر نیز این خودرو در فستیوال سرعت گودوود نمایش داده شده بود.

نیسان GT-R50

بدنه GT-R50 با ترکیبی از هنر ایتالیا و ژاپن خلق شده و از آلومینیوم و فیبر کربن ساخته شده است. از طراحی عجیب و خاص این خودروی گران قیمت که بگذریم، به روح اسپرتش می رسیم. که به قول جرمی کلارکسون، جور تمام کمپانی را به دوش می کشد!

نیسان GT-R50

GT-R50 بر پایه نیسان GT-R نیسمو ساخته شده. از انجین 6 سیلندر 3.8 لیتری تویین توربو بهره می برد که می تواند 710 اسب بخار قدرت تولید کند. این عدد نشان از افزایش 110 واحدی نسبت به نمونه پایه دارد. همچنین گشتاور این پیشرانه از 652 نیوتن متر به 780 نیوتن متر رسیده است.

نیسان GT-R50

در نیسان GT-R50، زیربندی تقویت شده، از سیستم دمپینگ ادامه دار استفاده شده و گیربکس 6 سرعته دبل کلاچ نیز تقویت شده است. همچنین دیفرانسیل قوی تر، سیستم اگزوز جدید، میل گاردان محکم تر و کمک های بیل اشتاین در کنار ترمزهای بزرگ برمبو و توربوشارژرهای قطورتر، از جمله ویژگی های این خودروی خاص هستند. در کنار همه این ها، جذابیت های نیسان GT-R50 با رینگ های 21 اینچی فیبر کربنی و لاستیک های میشلن پایلوت اسپرت تکمیل می شود.

نوشته: میلاد میرعابدینی

فورد و مک دونالد به جنگ مشکلات زیست محیطی می روند/ استفاده از پسماند قهوه برای تولید قطعات خودرو

بی‌خبر از آینده!/ تویوتا لندکروزر FJ40 با طعم آفرود

بازگشت زورو/ مقایسه ب ام و Z4 جدید و پورشه کیمن

اَستونِ سنت شکن!/ DBX به عنوان نخستین شاسی بلند استون مارتین چه ویژگی هایی دارد؟

تکامل بی‌حد و مرز/ از استون مارتین والکایری بیشتر بدانید

استون مارتین DBS 59، یادبودی از قهرمان لمانز

هایپر کار استون مارتین ، قوی ترین موتور تنفس طبیعی جهان را خواهد داشت!

مسافری از آینده!/ هر آنچه می خواهید از تسلا سایبرتراک بدانید

کیف انگلیسی/ مدل جدید لندروور دیفندر بعد از سال ها معرفی شد

جوک جدید نیسان!/ از نیسان جوک جدید بیشتر بدانید

پورشه، تایکان را به جان تسلا مدل S می‌اندازد!

رعد و برق لامبورگینی!/ معرفی سیان ، اولین خودروی هیبرید لامبورگینی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی