پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کیا سلتوس

بعد از اپتیما جدید، سلتوس کیاموتورز هم به بازار اروپا نمی رود

شرکت کیاموتورز در تازه ترین اقدام خود برنامه دارد تا محصول جدید خود از قضا کراس اوور الکتریکی است به بازار کشورهای اروپایی عرضه نکند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو شرکت کیاموتورز کره جنوبی تصمیم گرفته است عرضه سومین خودروی تمام الکتریکی خود را که کیا سلتوس (Kia Seltos EV) نام دارد، از تابستان […]

سبحان قالیباف
چهارشنبه - ۱۱ دی ۱۳۹۸

شرکت کیاموتورز در تازه ترین اقدام خود برنامه دارد تا محصول جدید خود از قضا کراس اوور الکتریکی است به بازار کشورهای اروپایی عرضه نکند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

شرکت کیاموتورز کره جنوبی تصمیم گرفته است عرضه سومین خودروی تمام الکتریکی خود را که کیا سلتوس (Kia Seltos EV) نام دارد، از تابستان سال ۲۰۲۰ میلادی آغاز کند و آن را در اختیار مشتریان و علاقمندان قرار دهد.

گزارش های منتشر شده در وب سایت Motor1 نشان می‌دهد که این شرکت تصمیمی برای عرضه و ارائه کیا سلتوس در بازار کشورهای اروپایی ندارد.

پیشتر نیز گفته می‌شد کیا اپتیمای جدید که در کره جنوبی K5 نام خواهد گرفت، در این قاره سبز عرضه نمی‌شود.

کیاموتورز بدون شک یکی از بزرگترین و فعال‌ترین شرکت‌های خودروسازی در جهان به شمار می‌رود که به منظور رقابت با سایر برندهای بزرگ هرساله گستره وسیعی از محصولات مختلف را برای مشتریان و علاقمندان معرفی و عرضه می‌کند.

به طور قطع بسیاری از این محصولات تنها برای بازارهای به خصوصی تولید می‌شوند و برخی از آنها نیز در تمامی کشورهای جهان قابل دسترسی و خریداری هستند.

کیا سلتوس جدید که قرار است تابستان سال آینده میلادی عرضه شود، یک کراس‌اوور کامپکت جدید است که طراحی، شکل و اندازه آن ما بین کیا سول و اسپوتریج قرار دارد.

کیا سلتوس .

مدیرعامل کیا در اروپا در خصوص این خودرو اظهار کرد: از آنجایی که کراس‌اوورهای بزرگتری همچون کیا اسپورتیج و سورنتو در بازارهای اروپایی به موفقیت دست یافته بنابراین دلیلی برای تولید و عرضه یک کراس اوور کامپکت در این کشورها وجود نداشت.

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه خودرو بر این باورند که این خودروساز کره‌ای احتمالا به منظور جلوگیری از فروش پایین محصولات مذکور آنها را در بازار اروپا عرضه نخواهد کرد.

انتهای پیام/ منبع: ایسنا

مدیرعامل رنو-نیسان از ژاپن گریخت

مقررات آلایندگی بزرگترین چالش این روزهای خودروسازان اروپایی

بنتلی دوباره جان گرفت/ بازگشت مدیرعامل سابق این شرکت موجب سوددهی این شرکت لوکس شد

نخستین سری تسلاهای چینی به دست مشتریان رسید

فرانسه به دنبال توسعه شبکه شارژ خودروهای الکتریکی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی