پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مزایده پیکان علی کریمی

پیکان علی کریمی 508 میلیون به فروش رفت.

پیکان علی کریمی ملی‌پوش سابق فوتبال ایران در مشهد و به منظور کمک به آسایشگاه به قیمت 508 میلیون تومان فروخته شد. دو باب مغازه در قبال خرید پیکان استیشن سابق علی کریمی که پس از سال‌ها و برای کمک به آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد مجددا آن را سوار شده بود، به این موسسه خیریه اهدا […]

سهیل زنگنه
یکشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۴

پیکان علی کریمی ملی‌پوش سابق فوتبال ایران در مشهد و به منظور کمک به آسایشگاه به قیمت 508 میلیون تومان فروخته شد.

دو باب مغازه در قبال خرید پیکان استیشن سابق علی کریمی که پس از سال‌ها و برای کمک به آسایشگاه فیاض‌بخش مشهد مجددا آن را سوار شده بود، به این موسسه خیریه اهدا شد. در مراسم مزایده این خودرو پیشنهادات خرید خودرو از 88 میلیون شروع شد و در نهایت هوشنگ ابراهیمی با پیشنهاد واگذاری دو باب مغازه در اطراف حرم مطهر رضوی به قیمت 508 میلیون تومان در قبال دریافت این خودرو توانست آن را در اختیار بگیرد.

علی کریمی نزدیک به دو سال است که به صورت مداوم با این آسایشگاه در ارتباط است و ولیکن شب گذشته با همت مجموعه های مختلف و حضور بازیگران برتر سینما، تئاتر، موسیقی توانست حماسه ای دیگر را خلق کند. در مراسمی که با عنوان مزایده نخستین خودرو کریمی برگزار شد مبلغ دو میلیارد و 10 میلیون تومان نیز علاوه بر فروش خودرو جمع آوری شد.

مزایده خودروی علی کریمی حول محور عدد هشت انجام شد، مبالغی همچون 88، 98، 118، 188، 218، 288، 308، 388، 408، 444، 448 میلیون تومان در این مراسم مطرح شد و در نهایت به مبلغ پنج میلیارد و هشتاد میلیون ریال فروخته شد .

پیکان قرمز علی کریمی _فروش برای آسایشگاه

کمک های مردمی به شیوه ای جالب عرضه شد

یکی از نکات قابل توجه این مراسم کمک های مردمی در اشکال مختلف بود. هدیه هایی همچون آرایش 88 عروس این آسایشگاه در بهترین آرایشگاه مشهد، ارائه 80 سال خدمات پزشکی به معلولان این موسسه، ارائه 1008 لامپ کم مصرف، برگزاری 80 جلسه تدریس زبان انگلیسی، ارائه 8 هزار و 8888 بسته زعفران، تامین چای مادام العمر آسایشگاه فیاض بخش، تامین مخارج سفر هشت معلول برای سفر به هر نقطه ای از ایران، برگزاری جلسات شعر خوانی ، داستان نویسی، کلاس های آواز و تدریس موسیقی به صورت حرفه ای بخش دیگری از خدماتی بود که توسط مردم در این جلسه ارائه شد.

علاوه بر جادوگر فوتبال آسیا شخصیت هایی همچون فاطمه گودرزی، رابعه اسکویی، لیندا کیانی، آناهیتا نعمتی، هادی کاظمی، سید علی صالحی، دانیال عبادی، امیر سماواتی، سیاوش اسدی، کسری خدیور، یوسف کرمی، لیلا بلوکات، روزبه نعمت اللهی نیز حضور داشتند. از حاشیه های جالب این جلسه می توان به حضور بازیگران مطرح سینما در بین مردم برای جمع آوری کمک های آن ها اشاره کرد. تمامی هنرمندانی که در این مراسم حضور پیدا کرده بودند به دلیل عزادار بودن ملت ایران پیرامون جانباختگان حادثه منا از ارائه برنامه های شاد خودداری کردند.

پورشه را در ایران چگونه نگهداری کنیم؟

آخرین شرایط فروش MVM

از بنز تا فراری به سبک سیاوش خیرابی

حضور هنرمندان در رالی خانوادگی

یک ساعت در خیابان های پایتخت با ” نیما شاهرخ شاهی”

برچسب‌ها : علی کریمیپیکان

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

کیوسک مطبوعاتی