پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازدید مدیرعامل ایران خودرو

میهمانان ویژه مدیرعامل ایران‌خودرو از موسسه «دارالقرار»مدیرعالم

فرشاد مقیمی در دیداری صمیمانه با مسئولان و کودکان تحت پوشش موسسه «دارلقرار حضرت فاطمه زهرا(س)» نیازمندی‌های این مجموعه را بررسی و از ارتقای سطح حمایتی ایران‌خودرو از فعالیت‌های این موسسه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران‌خودرو در دیدار صمیمانه با مسئولان و کودکان تحت پوشش موسسه «دارلقرار حضرت […]

سبحان قالیباف
شنبه - ۲۱ دی ۱۳۹۸

فرشاد مقیمی در دیداری صمیمانه با مسئولان و کودکان تحت پوشش موسسه «دارلقرار حضرت فاطمه زهرا(س)» نیازمندی‌های این مجموعه را بررسی و از ارتقای سطح حمایتی ایران‌خودرو از فعالیت‌های این موسسه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران‌خودرو در دیدار صمیمانه با مسئولان و کودکان تحت پوشش موسسه «دارلقرار حضرت فاطمه زهرا(س)» ضمن پاسداشت خون سردار شهید سلیمانی و هم‌رزمانش و گرامی‌داشت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)، بر حمایت از کودکان تحت سرپرستی دارالقرار تاکید کرد و گفت: مسئولیت‌های اجتماعی ایران‌خودرو ایجاب می‌کند تا نسبت به کودکان تحت پوشش این موسسه بی تفاوت نبوده و با همراهی و تلاش خودشان، آینده آموزشی و حرفه‌ای آنان را تضمین کند.

وی افزود: موفقیت و درخشش این کودکان در سایه حمایت سازمان‌ها و نهادها می‌تواند از ایجاد آسیب اجتماعی احتمالی در آینده جلوگیری کرده و شرایط مناسبی را برای آینده‌سازان کشور رقم بزند.

در این دیدار مسئولان دارالقرار نیز گزارشی از روند حمایتی از کودکان در زمینه‌های مختلف ارایه کردند.

گفتني است، موسسه دارالقرار حضرت فاطمه زهرا(س) در سال 82 با مصوبه هیات مدیره ایران‌خودرو تاسيس شده و تا کنون توانسته 94 كودك را با حمايت این خوردوساز پرورش داده و تحويل جامعه، خانواده‌ها و يا اقوام آنان بدهد.

افزون بر اين، موسسه دارالقرار ارايه خدمات مددكاري به 12 هزار مددجو را در قالب ۴ هزار خانوار برعهده دارد.

درحال حاضر ۲۴ كودك پسر ۷ تا۱۴ سال كه امكان حضور در خانواده‌هاي آنان فراهم نيست، در اين مركز زندگی می کنند و امكانات مختلف آموزشي و پرورشي در اختيار آنان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

آغاز پیش فروش برخی از محصولات ایران خودرو از امروز

2 محصول ایران خودرو امروز ساعت 11 صبح به فروش می رسند

آغاز پیش فروش 207 پانوراما از چهارشنبه

آغاز پیش فروش اینترنتی ایران خودرو امروز ساعت 11 صبح

فروش نقدی 2 محصول ایران خودرو فردا ساعت 11 صبح

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی