پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید خودرو

آیا تولید خودروهای برقی سبب کاهش نیروی کار انسانی می شود؟

توسعه و تداوم تولید خودروهای برقی موجب می شود تا بخش قابل توجهی از نیروکار فعلی در خودروسازان آلمانی مشاغل خود را از دست بدهند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در صورتی که آلمان تا سال ۲۰۳۰ به سوی تولید و استفاده انبوه از خودروهای برقی برود، بیش از ۴۰۰ هزار فرصت شغلی با […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۸

توسعه و تداوم تولید خودروهای برقی موجب می شود تا بخش قابل توجهی از نیروکار فعلی در خودروسازان آلمانی مشاغل خود را از دست بدهند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در صورتی که آلمان تا سال ۲۰۳۰ به سوی تولید و استفاده انبوه از خودروهای برقی برود، بیش از ۴۰۰ هزار فرصت شغلی با خطر نابودی مواجه خواهد شد.

روزنامه آلمانی «هندلز بلات» (Handelsblatt) می‌نویسد: با تحقق یافتن تولید انبوه و استفاده عمومی از خودروهای برقی، تنها در بخش خط تولید موتور خودرو (موتورهایی با سوخت فسیلی) در آلمان، حدود ۸۸ هزار فرصت شغلی از بین خواهد رفت، زیرا در موتور خودروهای برقی، قطعات کمتری نسبت به موتورهای معمول به کار برده می‌شود.

بر اساس این گزارش، نسل خودروهای برقی به گونه‌ای خواهند بود که به میزان خودروهای کنونی، به سرویس و خدمات مراقبت نیاز نخواهند داشت و این نیز دلیل دیگری برای از بین رفتن تعداد زیادی از فرصت‌های شغلی است.

این گزارش حاکی است در سال ۲۰۱۸ میلادی در بخش صنعت خودرو آلمان ۸۳۴ هزار فرصت شغلی به‌وجود آمد که این میزان نسبت به سال ۱۹۹۱ میلادی بسیار چشمگیر بود.

انتهای پیام/ منبع: ایرنا

خودکفایی در طراحی و دانش فنی ساخت موتور خودرو

محبوب ترین خودروهای برقی در فنلاند کدامند؟

چری با آلمانی ها برای ساخت خودروهای برقی تجاری همکاری می کند

دربی استارت آپ ها / در جست‌وجوی تسلاهای آینده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی