پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ایکس 22 مدیران خودرو

3 سال با ام وی ام ایکس 22 ، جذاب و با نشاط

با تغییر سبک زندگی مردم این روزها مردم عمدتا به دنبال خودروهای کراس اوور جمع و جور هستند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو با توجه به تغییر سبک زندگی و افزایش شهر نشینی که سبب آلودگی هوا و شلوغی شده معضل پیدا کردن جای پارک به یک مشکل اساس در شهرهای بزرگ تبدیل شده […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

با تغییر سبک زندگی مردم این روزها مردم عمدتا به دنبال خودروهای کراس اوور جمع و جور هستند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

با توجه به تغییر سبک زندگی و افزایش شهر نشینی که سبب آلودگی هوا و شلوغی شده معضل پیدا کردن جای پارک به یک مشکل اساس در شهرهای بزرگ تبدیل شده است لذا خودروهای هاچ بک و شهری طرفداران بسیاری پیدا کرد.

حال تصور کنید این خودروهای شهری با حس یک خودروی شاسی بلند ادغام شوند؛ حاصل کار، مینی کراس هایی است که امروز در بازار کشورهای اروپایی و آمریکایی روز به روز بر تعداد طرفداران آنها افزوده می شود.

در بازار خودروی ایران هم اوضاع به این گونه است، در سالهای اخیر روز به روز بر طرفداران این قبیل خودروها رشد پیدا کرده است.

حدود 4 سال پیش با ورود رنو کپچر این روند آغاز شد، اما مشکل کراس اوورهای اروپایی گران قیمت بودن و خدمات محدود آنها است.

در این میان شرکت مدیران خودرو در اواخر سال 95 ، یک کراس اوور جذاب و مدرن را رونمایی کرد که با توجه به قیمت مناسب در مقایسه با نمونه های اروپایی ، وجود آپشن ها و امکانات ایمنی و رفاهی مناسب توانست طرفداران بسیاری را بدست آورد.

ایکس 22 به لحاظ طراحی از سایر چینی ها متمایز بود و این خودرو چنان طراحی پخته ایی داشت که مدل مفهومی و اولیه فولکس واگن T-ROC کاملا شبیه این خودرو بود.

در همین راستا از همان ابتدا ایکس 22 حسی متمایز را به ایرانیان القا کرد، اما موضوعی که سبب محبوبیت این خودرو شد طراحی بسیاز زیبا و مدرن آن بود که جوانان و بانوان را به سرعت مجذوب خود کرد.

ارتفاع نسبتا بالا این خودرو با سطح زمین در مقایسه با کلیه رقبا حس یک شاسی بلند واقعی را می دهد.

موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی این خودرو، طراحی شده توسط شرکت معتبر و به نام اتریشی AVL است و دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 ( استاندارد روز ) است.

از سوی دیگر مصرف سوخت آن به لحاظ سیکل ترکیبی کمتز از 6 لیتر در هر 100 کیلومتر بوده که آن را به یک خودرو اقتصادی تبدیل می کند.

همچنین این خودرو دارای 2 نوع گیربکس ( 4 سرعته اتومات و 5 سرعته دستی است ) ، ایکس 22 در حد یک کراس اوور کوچک دارای امکانات رفاهی و ایمنی مناسب نیز است.

ایکس 22 به لحاظ کیفی نیز توانست در بازار پر رقابت چین ، به عنوان آزادترین بازار رقابت جهان با بیشترین تعداد برند در ارزیابی معتبرترین موسسه کیفی جهان ( جی دی پاورز ) در کلاس مینی کراس ها لقب با کیفیت ترین را از آن خود نماید.

این کراس اوور زیبا همواره مورد توجه سلیقه های مختلف ، قرار گرفته است که به دنبال به روز بودن و مدرن بودن هستند تا لذت یک خودروی زیبا و مدرن را با قیمت و خدمات پس از فروش مناسب و گسترده شرکت مدیران خودرو به مالکان خود هدیه دهد .

انتهای پیام/

اپلیکیشن جدید شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ، رونمایی میشود

مدیران خودرو با محصول جدیدش به نمایشگاه خودرو تهران می آید/ نمایشگاه خودرو تهران 98 (6)

چرا تیگو 7 مدیران خودرو یک انتخاب مناسب است؟

آریزو 6، سدانی جذاب و مدرن

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی