پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ادغام ولوو و جیلی

جیلی و ولوو به دنبال راهی برای توسعه برندهای خود

2 شرکت خودروسازی ولوو و سوئد و جیلی چین در حال بررسی هستند تا با همکاری با یکدیگر بتوانند در زمینه های فنی و مالی توسعه و تقویت پیدا کنند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو در ادامه ادغام برندهای خودروسازی که طی چند سال اخیر به دلیل افزایش سرمایه‌گذاری‌های موردنیاز تحقیق و توسعه شتاب […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

2 شرکت خودروسازی ولوو و سوئد و جیلی چین در حال بررسی هستند تا با همکاری با یکدیگر بتوانند در زمینه های فنی و مالی توسعه و تقویت پیدا کنند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

در ادامه ادغام برندهای خودروسازی که طی چند سال اخیر به دلیل افزایش سرمایه‌گذاری‌های موردنیاز تحقیق و توسعه شتاب گرفته است، حالا شرکت جیلی چین و ولوو سوئد نیز در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که در حال بررسی ادغام کسب‌و‌کارهای خود با یکدیگر هستند تا هم افزایی دو خودروساز در زمینه‌های فنی و مالی توسعه و تقویت یابد.

در این بیانیه آمده است:« ادغام دو شرکت به تولید یک گروه خودروسازی قدرتمند در سطح جهانی منجر خواهد شد.» ادغام گروه خودروسازی جیلی با شرکت سوئدی ولوو می‌تواند یک غول خودروسازی را به ارزش ۳۰ میلیارد دلار و برابر با ارزش شرکت فورد متولد کند.

به علاوه صادرات شرکتی که از ادغام این دو خودروساز متولد می‌شود به حدود ۲ میلیون دستگاه در سال می‌رسد که این رقم برابر با صادرات شرکت بی‌ام‌و است. البته هم‌اکنون مالکیت برند سوئدی ولوو در اختیار گروه ژجیانگ، شرکت مادر برند جیلی است.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کارلوس گوسن باید غرامت 91 میلیون دلاری به نیسان بپردازد

خودروسازان چینی، ماسک هم تولید می کنند

تهدید یا فرصت/ پروند واردات خودرو در آمریکا در گیر و دار

کورنا سرعت جگوار-لندروور را گرفت

موتور تولید کارخانه هوندا ژاپن در چین دوباره روشن می شود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی