پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارگر کارخانه هیوندای

نفوذ کرونا به قلب کارخانه های هیوندای در چین

شرکت هیوندای موتور کره جنوبی اعلام کرد که یکی از کارخانه‌های خود در این کشور را به‌دلیل مثبت بودن تست کرونا یکی از کارکنان تعطیل کرده است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو این کارخانه که‌ در اولسان کره جنوبی واقع است، مدل‌های شاسی‌بلندی نظیر پالیسید، توسان، سانتافه و جنسیس جی‌ وی ۸۰ را تولید […]

سبحان قالیباف
سه شنبه - ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

شرکت هیوندای موتور کره جنوبی اعلام کرد که یکی از کارخانه‌های خود در این کشور را به‌دلیل مثبت بودن تست کرونا یکی از کارکنان تعطیل کرده است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

این کارخانه که‌ در اولسان کره جنوبی واقع است، مدل‌های شاسی‌بلندی نظیر پالیسید، توسان، سانتافه و جنسیس جی‌ وی ۸۰ را تولید می‌کند.‌

شیوع ویروس کرونا در چین و چند کشور دیگر که تاکنون موجب جان باختن بیش از سه هزار نفر شده است، لطمات مهلکی را به خودروسازان وارد کرده است.

از یکسو تعطیلی کارخانه‌های قطعه‌سازی در چین موجب شده است تا اخلال در زنجیره تامین شرکت‌ها ایجاد شود و از سوی دیگر تقاضا برای خرید خودرو در چین، بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان افت بی‌سابقه ۹۰ درصدی را در ماه فوریه داشته است.

کارخانه اولسان در حالی تعطیل شد که هیوندای به تازگی فعالیت یکی از کارخانه‌های تعطیل شده خود را از سر گرفته بود. کره جنوبی پس از چین‌، بیشترین آمار مبتلا به کرونا را در جهان دارد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

کرونا تاریخ نمایشگاه های خودرویی را هم تغییر داد

افت شدید تولید خودروسازان کره ای در چین

برنامه هیوندای برای بازار اروپا مشخص شد

کونا هیوندای رکورد زد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی