پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آمبولانس های ايران خودرو ديزل آماده تحويل به ناوگان امدادی كشور

هم‌زمان با ولادت امام علی (ع)،‌ آمبولانس‌های پيشرفته‌ای كه توسط ايران خودرو ديزل تجهيز شده براي استفاده در ناوگان امدادي كشور و خدمت‌رساني به ستاد مبارزه با كرونا با حضور قائم مقام وزير صمت و مديرعامل ايران خودرو آماده تحويل به وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكي شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو فرشاد […]

سبحان قالیباف
دوشنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۸

هم‌زمان با ولادت امام علی (ع)،‌ آمبولانس‌های پيشرفته‌ای كه توسط ايران خودرو ديزل تجهيز شده براي استفاده در ناوگان امدادي كشور و خدمت‌رساني به ستاد مبارزه با كرونا با حضور قائم مقام وزير صمت و مديرعامل ايران خودرو آماده تحويل به وزارت بهداشت،‌ درمان و آموزش پزشكي شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

فرشاد مقيمي مديرعامل ايران خودرو در بازديد از آمبولانس‌هاي آماده تحويل به وزارت بهداشت، از زحمات و تلاش‌هاي جامعه پزشكي و پرستاراني كه در خط مقدم مقابله با بیماری كرونا هستند، قدرداني كرد.

وي گفت: ايران‌خودرو آماده هر گونه همكاري با وزارت بهداشت، درمان، آموزش پزشكي و تجهيز كاروان‌هاي سلامت اين وزارتخانه است.

مقيمي تصريح كرد: از ۶۳ دستگاه آمبولانسي كه قرار بود به وزارت بهداشت تحویل داده شود،‌ امروز 50 دستگاه آماده تحويل شده و ۱۳ دستگاه باقي‌مانده نیز به‌زودی ترخيص و تحويل خواهد شد.

وي تاكيد كرد: آمبولانس‌هاي تحويل شده از نوع اسپرينتر 315 بنز ديزلي است كه با عالي‌ترين استانداردهاي زيست محيطي روز از منظر شاسي و تجهيزات پزشكي ساخته و تحويل مي‌شود.

اقدامات پیشگیرانه ایران خودرو در مقابله با ويروس كرونا

مقيمي ضمن تاكيد بر لزوم همكاري تمامي ارگان‌ها و دستگاه‌هاي دولتي درخصوص مقابله با ويروس كرونا در كشور افزود: در شركت ايران خودرو با کنترل‌های شبانه‌روزی و پایش‌های مستمر سلامت کارکنان و به کارگیری ساز و کارهای متنوع در پیشگیری از ابتلای کارکنان به کرونا، امکان ورود این ویروس به ایران خودرو به حداقل رسیده است.

مديرعامل ايران خودرو با اشاره به رعايت نكات پيشگيرانه در اين شركت از جمله ضدعفوني كردن سالن هاي توليدي، توزيع ماسك،كنترل مستمر دماي بدن پرسنل، كاهش ساعات كاري بانوان و مرخصي اجباري آن دسته از كاركنان كه در گروه حساس قرار دارند توجه به سلامت پرسنل را از اولويت هاي مهم ايران خودرو در اين روزها بر شمرد.

وي گفت: اقدامات پیشگیرانه ایران خودرو افزون بر کارکنان، در سطح خانواده ها نیز گسترش یافته و اقلام و بسته های بهداشتی و آموزشی در اختیار خانواده ها نیز قرار گرفته و خواهد گرفت

مقيمي،‌ رعايت بهداشت فردي از مهمترين اقدامات پيشگيرانه شيوع ويروس كرونا دانست و خاطر نشان كرد : با تدابیر اندیشیده شده و پایش های مستمر سلامت پرسنل و ضد عفونی محیط کار، هرگونه مورد مشکوک مبتلا به کرونا به مراکز تخصصی درمانی منتقل می‌شود.

انتهای پیام/

امضاي تفاهم‌نامه مشاركت در حوزه حمل و نقل پيشرفته با شركت تام

ايران خودرو خدمات پس از فروش را به در منازل مشتريان برد

خدمات فروش ايران خودرو از امروز غيرحضورِی ارايه می شود

پایش روزانه سلامت کارکنان در ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی