پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات ایران خودرو

گارانتی محصولات ایران‌خودرو تمدید شد

گروه صنعتی ایران‌خودرو برای مقابله با ویروس کرونا، گارانتی محصولات خود را یک ماه یا ۲ هزار کیلومتر تمدید کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو گروه صنعتی ایران‌خودرو برای مقابله با ویروس کرونا، گارانتی محصولات خود را یک ماه یا ۲ هزار کیلومتر تمدید کرد. گروه صنعتی ایران‌خودرو برای مقابله با ویروس کرونا و […]

سبحان قالیباف
پنجشنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۸

گروه صنعتی ایران‌خودرو برای مقابله با ویروس کرونا، گارانتی محصولات خود را یک ماه یا ۲ هزار کیلومتر تمدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

گروه صنعتی ایران‌خودرو برای مقابله با ویروس کرونا، گارانتی محصولات خود را یک ماه یا ۲ هزار کیلومتر تمدید کرد.

گروه صنعتی ایران‌خودرو برای مقابله با ویروس کرونا و نیاز نداشتن مراجعه هم وطنان به نمایندگی‌های این مجموعه در شرایط کنونی، گارانتی محصولات خود را یک ماه یا ۲ هزار کیلومتر تمدید کرد.

شرکت ایران‌خودرو که به علت جلوگیری از همه‌گیری ویروس کرونا، از روز دوشنبه ۱۲ اسفندماه اعلام کرده بود بسیاری از خدمات خود را به صورت غیرحضوری و غیرمتمرکز ارائه می‌کند، مجددا به مشتریان خود توصیه کرد با توجه به رشد تصاعدی ویروس کرونا در سطح کشور، تا حد امکان از خروج غیرضروری از منزل بپرهیزند و از خدمات غیرحضوری این گروه صنعتی بهره‌مند شوند.

این شرکت اعلام کرد: خدمات در نمایندگی‌های ایران‌خودرو به دو بخش فروش و خدمات پس از فروش تقسیم می‌شوند که بسیاری از این خدمات با استفاده از ظرفیت‌های بستر الکترونیک، به صورت غیرحضوری یا ارائه در محل مشتریان قابل انجام است. مشتریان برای اطلاع از خدمات فروشی که ایران‌خودرو به صورت غیرحضوری ارائه می‌کند، می‌توانند به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی ikco.ir مراجعه نمایند و از روند ارائه خدمات آگاه شوند.

همچنین در خصوص خدمات پس از فروش نیز مرکز تماس ایران‌خودرو به شماره ۰۹۶۴۴۰ در اختیار مشتریان است تا از خدمات قابل ارائه مطلع شده و یا درخواست دریافت خدمات ثبت کنند. اپلیکیشن ایساکو نیز کانال ارتباطی دیگر این شرکت برای ثبت درخواست خدمات خودرو به صورت اینترنتی است.

این شرکت به منظور همکاری با هموطنانی که ایراد خودروهای شان با خدمات غیرحضوری مرتفع نمی‌شود برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، پروتکل جدید در خصوص رعایت موازین بهداشتی به نمایندگی‌های خدمات پس از فروش ابلاغ و اقدام به توزیع لوازم بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و محلول ضد عفونی کرد.

خدمات پس از فروش این مجموعه با دارا بودن بزرگ‌ترین ناوگان امدادی در سراسر کشور، به‌صورت شبانه‌روزی آماده است تا با حضور درب منزل مشتریان، خدمات خوردویی مورد نیاز را بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی به ایشان ارائه کند.

انتهای پیام/

شرایط طرح تبدیل دنا به پارس TU5

توليد روزانه 10 هزار ماسك بهداشتي توسط شركت مهركام پارس

آمبولانس های ايران خودرو ديزل آماده تحويل به ناوگان امدادی كشور

امضاي تفاهم‌نامه مشاركت در حوزه حمل و نقل پيشرفته با شركت تام

ايران خودرو خدمات پس از فروش را به در منازل مشتريان برد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی